Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@22:51:29 GMT

اسب سرکش قیمت ها را مهار کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۸۹۸۴

اسب سرکش قیمت ها را مهار کنیم

در این سرمقاله آمده است : به دنبال تلفن ها و پیام های مکرر شهروندان مبنی بر گران بودن بی حساب و کتاب بعضی اجناس، با یکی از مسئولان اتحادیه های صنفی تماس گرفتیم و موضوع را مطرح کردیم.. و گفتیم از چهار نقطه مختلف شهر قیمت فلان جنس را گرفته ایم، به چهار رقم جداگانه رسیده ایم!
از این رقم تا... این رقم که بالاترین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایشان با یک مقدمه نه چندان کوتاه، که اشاره به وضعیت اقتصادی مملکت داشت، گفت: این رقمِ آخر، یعنی بالاترین رقمی که گفتید، هنوز نسبت به استانهای فلان و بهمان، پایین تر است و مردم باید خدا را شکر کنند!
می گفت: کسبه، واقعاً در تنگنا هستند و جنس خود را باید هر روز به یک قیمت بخرند!
حرف بی حساب نمی زند. چرا که بچه های تحریریه، همان موقع با استان های همجوار تماس گرفتند و تاکید کردند که نرخ آنجا هم بالا است!
با مسئول مربوط، خداحافظی کردیم... اما با کمال شوربختی به یک نکته مهم رسیدیم! اینکه قیمت ها رها شده اند و به معنای واقعی کلمه، اسب بازار افسارگسیخته دارد جولان می دهد.
پس یک عزم و اراده ی ملی، و نه استانی و شهرستانی را می طلبد تا این توسن سرکش را کمی تا قسمتی آرام کند.
باور کنید می شود این کار را کرد و خیلی سخت و پیچیده هم نیست.
حداقل تاثیر کار این است که رویکرد بالا و پایین کردن قیمت ها توسط کاسبان محترم، برای همیشه نهادینه نمی شود و این عزیزان و همه کسانی که در بازار دخیل هستند،متوجه می شوند که مملکت هنوز حساب و کتاب دارد.
5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها تلفن شکر قیمت اسب سرکش جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با اتفاقات بین المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، به تدریج از پلکان قیمت پایین آمد و به ۶۸ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. در نهایت دیروز قیمت دلار روی رقم ۶۶ هزار تومان ثابت شد.

دلار امروز نیز به روند نزولی خود ادامه داد و تا لحظه تنظیم این خبر در بازار غیررسمی با نرخ ۶۵ هزار تومان معامله شد.

مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی نشان می‌دهد که خرید و فروش خاصی در بازار انجام نمی‌شود و آرامش بر بازار حاکم است.

تحلیل‌ های بنیادین حکایت از آن دارد که ارزش دلار در حال حاضر روی رقم ۵۲ هزار تومان است؛ بنابراین بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که دلار در آینده ای نزدیک به کانال ۵۰ هزار تومان بر می‌گردد.

کد خبر 844993 منبع: مهر برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۰۹:۳۰
  • معامله ۵٣ میلیارد کیلووات ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • با افزایش نرخ رسمی ارز، بازار غیررسمی مهار نمی‌شود
  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
  • افزایش ٤ برابری معاملات بورس و قراردادهای دو جانبه
  • قیمت دلار بازار غیررسمی در سراشیبی
  • افزایش ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی
  • رشد ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی