Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:16:23 GMT

افزایش اقامت گردشگران خارجی رهاورد همدان 2018 است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۹۰۴۲

افزایش اقامت گردشگران خارجی رهاورد همدان 2018 است

ایرنا- همدان- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: رویداد همدان 2018 اقامت گردشگران خارجی در این شهر را نسبت به سال میلادی قبل 66 درصد افزایش داه است.

علی خاکسار روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 15 هزار و 38 گردشگر خارجی در سالی که همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا برگزیده شده بود، درهتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و هتل های همدان اقامت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این میزان در سال میلادی قبل از آن 9 هزار و 79 گردشگر بود که این افزایش به خوبی نمایانگر اثربخشی برنامه های متنوع رویداد همدان 2018 است.
معاون گردشگری همدان با اشاره به اقامت 153 هزار و 770 گردشگر داخلی در این مدت گفت: در بخش گردشگران داخلی نیز در سال گذشته رشد چشمگیری داشتیم به طوری که اقامت گردشگران در رویداد 2018، 70 درصد افزایش یافت.
خاکسار خاطرنشان کرد: در مجموع 168هزار و 808 گردشگر در جریان رویداد همدان 2018 به پایتخت گردشگری آسیا سفر کرده و در این شهر اقامت داشتند.
همدان یک هزار و 800 اثر تاریخی و طبیعی دارد و در سال 2018 میلادی توسط سازمان جهانی گردشگری به عنوان «پایتخت گردشگری آسیا» برگزیده شد.
7527/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي افزايش گردشگر خارجي ميراث فرهنگي همدان 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری اتباع

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی اولین دفترچه‌های اقامت صادر شده ویژه طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمايه های خرد اتباع طی مراسمی با حضور مسئولین مربوطه، توسط مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی رونمایی و تحویل تعدادی از اتباع خارجی گردید. 

حسین شرافتی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی در این مراسم بیان داشت: تنها طرح قانونی و حمایتی اتباع در کشور طرح مذکور می باشد که به ابتکار سازمان ملی مهاجرت و همکاری شرکت زنجیره تامین دانش و بانک ملی این طرح اجرایی گردیده و در استان خراسان رضوی نیز مورد استقبال اتباع واقع شده است و فرآیند اجرایی آن در این استان کماکان ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: بر اساس این طرح اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در استان با مراجعه به دفاتر اقامت و اشتغال نسبت به مشارکت در این طرح اقدام می نمایند و با افتتاح حساب نزد شعب بانک ملی استان و در چارچوب همین طرح می‌توانند از مزایای آن همچون اقامت،اشتغال،بیمه و... بهره مند گردند.

شرافتی افزود امروز اولین دفترچه های اقامت مربوط به این طرح رونمایی و در اختیار اولین گروه از اتباع مشارکت کننده در این طرح قرار می گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا
  • تجهیز زیرساخت‌های گردشگری در استان مرکزی
  • پروژه ناتمام مقصد گردشگری شدن همدان به نتیجه می‌رسد؟
  • تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین
  • آغاز تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین
  • رونمایی از دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری اتباع