Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: باید در چهل سالگی انقلاب گفتمان‌های انقلاب را در سطح وسیع برای نسل جوان تبیین و تقویت کنیم. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی شامگاه شنبه در دیدار با اعضای مجمع استادیاران ‌«شجره طیبه صالحین» با اشاره به ایام فاطمیه اظهار داشت: اوج مظلومیت‌های اهل بیت(ع) در فاطمیه خلاصه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه استان ایلام نقش شهیدان را نیز مهم برشمرد و ادامه داد: به برکت بصیرت‌ها و خون پاک شهیدان، فاطمیه به منصه ظهور رسید.

شاکرمی تصریح کرد: اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به‌عنوان انوار الهی در مقاطع زمانی خاص تجلی و نوری برای بشریت بودند.

وی با بیان ذکر «اللهم صل علی فاطمه(س)» به اهمیت جایگاه بانوان اشاره و آن را برای بانوان مهم ارزیابی کرد.

شاکرمی در ادامه با اشاره به مجمع استادیاران با استاد شجره طیبه صالحین گفت: ما در این راستا از توان راهبردی برخوردار هستیم و باید در حوزه‌های تربیت و اخلاق اسلامی و انقلابی تلاش مضاعف کنیم.

تهران| چله انقلاب را زیر سایه احترام به ایام فاطمیه برگزار می‌کنیمکرسی‌های نفحات ویژه ایام فاطمیهایام فاطمیه اول هیأت کجا برویم؟

این فرمانده نظامی افزود: در این مسیر ضرورت دارد تا ضمن عمق بخشی به مباحث و موضوعات مرتبط بسترهای لازم نیز فراهم گردد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام بیان کرد: باید در چهل سالگی انقلاب گفتمان‌های انقلاب را در سطح وسیع برای نسل جوان تبیین و تقویت کنیم.

وی بر هم راستا کردن توانمندی‌ها برای تربیت نسل جوان و پویا تاکید و اضافه کرد: باید در اجرای برنامه‌های چله انقلاب از ظرفیت جوانان به نحو مطلوب استفاده شود.

شاکرمی عنوان کرد: امروز باید در مسیری گام برداریم که جوانان نقش محوری را در مساجد ایفا کنند.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت روحانیون اشاره و گفت: این رویکرد در جهت تحقق برنامه‌ها ادامه دارد و همکاری‌ها و ایجاد هم‌افزایی بین سپاه و روحانیت منشا دستاوردهای بسیار خوبی شده است.

انتهای پیام/ح

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی در پیامی به مناسبت روز ارتش گفت: آمریکای جنایتکار که در ابتدای انقلاب دل به ارتش بسته بود، شاهد پیوستن خیل عظیم عناصر آگاه و بصیر ارتش با هدایت مجاهدانی همچون شهیدان «صیاد شیرازی، ستاری، بابایی، فلاحی و فکوری» گردید و از همان ابتدا در محاسبات خود دچار اشتباه شد.

 سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی افزود : خدای بزرگ را شاکرم که تصویر زیبای وحدت، همدلی و همراهی در بین نیروهای مسلح کشورمان به ویژه در بین سپاه و ارتش، رضایتمندی فرمانده معظم کل قوا و مردم شریف ایران اسلامی را به همراه داشته و دارد.

در پیام فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی آمده است: برادران ارتشی عزیز تاکنون در ماموریت‌ها و مقاطع گوناگون انقلاب اسلامی در کنار دیگر مجاهدان فی سبیل الله در سپاه، بسیج و فراجا خوش درخشیده‌اند و تهدیدات احتمالی علیه این ملت عزیز و نظام مقدس را دور کرده‌اند، از درگاه خدای متعال توفیقات روز افزون یکایک آنان را مسئلت دارم.

امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ روز ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند.

 
 

دیگر خبرها

  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با خانواده شهید نعمت پور در الشتر
  • اکنون نوبت زینبیان است
  • قدردانی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ایلام از عملیات سپاه در حمله به صهیونیست‌ها