Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@21:00:51 GMT

مهاجم سابق استقلال: نباید جواب کی روش را داد!

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۹۲۴۴

علی موسوی، بازیکن اسبق استقلال سابقه بازی با پیراهن ایران در جام ملت‌های آسیا ۹۶ را در کارنامه دارد. با او درباره شرایط دو تیم صحبت کردیم.

بازی تیم کشورمان برابر عراق چطور بود؟
این بازی اولین دیداری بود که تیم ایران به حریف سختی برخورد کرد. بازی پایاپایی بود. همان‌طور که شاهد آن بودیم برابر تیم‌های مطرح آسیا کارمان سخت می‌شود و این نشان داد راه سختی تا قهرمانی در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر فنی عملکرد تیم چطور بود؟
تغییرات زیادی در کار و حتی در ترکیب داشتیم. ابتدای بازی در زمین خودمان دفاع کردیم اما در نیمه دوم رو به جلو بودیم. کلاً تیم‌های بزرگ در مرحله مقدماتی دست‌شان را رو نکردند و سعی کردند کمتر از سوی دیگر رقبا آنالیز شوند.

 در مصاف بعدی عمان را در پیش داریم. فکر می‌کنید عمان حریف ساده‌ای است؟
شاید بهترین قرعه ممکن به تیم ما خورد اما این را هم باید بدانیم که نباید بگذاریم بازی گره بخورد و باید با تمام توان بازی کنیم. تیم‌هایی مثل عمان و اردن در ضدحملات خطرناک ظاهر می‌شوند و به نظر می‌رسد از بازی عمان باید با یک ترکیب ثابت کار کنیم تا به نتیجه برسیم.

 صحبت‌های کی‌روش بسیار حاشیه‌ساز شد، فکر می‌کنید او نباید سکوت کند؟
این جو به نفع هیچ‌کس نیست. مردم مشتاقانه نتایج را دنبال می‌کنند و با این صحبت‌ها کام آنها تلخ می‌شود. بعد از جام ملت‌ها فرصت زیادی برای صحبت داریم. می‌توانیم آن‌قدر حرف بزنیم تا خسته شویم! به نظر می‌رسد کی‌روش قصد سکوت کردن ندارد و به زعم بنده باید این طرفی‌ها به خاطر تیم ملی سکوت کنند تا بعد از ۴۰ سال به عنوانی که حق‌مان است یعنی قهرمانی در رقابت‌ها دست پیدا کنیم.

 از شرایط استقلال اطلاع دارید؟
بله، متأسفانه آنها به جای اردوی قطر به ترکیه رفتند و این‌طور که در خبرها نیز خواندم داد بازیکنان به خاطر سرمای هوا درآمده. خیلی واضح است تور ترکیه بسیار ارزان‌تر از قطر است مخصوصاً در این فصل سال. این موضوع نشان می‌دهد استقلال با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و در جذب بازیکن هم مشکل دارد.

  چطور؟
استقلال هنوز هیچ بازیکنی جذب نکرده البته نباید فشار و هجمه زیادی روی مدیران و کادر فنی استقلال گذاشت. فشار زیاد باعث می‌شود همانند گذشته و بدون کارشناسی برای ساکت کردن هواداران چند بازیکن بی‌کیفیت جذب و دوباره همه چیز تکرار شود. امیدوارم مسئولان باشگاه به اهمیت این موضوع پی ببرند و هر چه سریع‌تر کاری بکنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال بازی ایران عراق زمین عمان تیم ملی قطر ترکیه مشکلات مالی کارشناسی استقلال کی روش علی موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند

مهاجمان پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس وضعیت مبهمی در تراکتور دارند...

طرفداری| ارسلان مطهری و مهدی عبدی در تراکتور تبریز نتوانستند جایگاه ثابتی پیدا کنند و آینده آنها در این تیم مبهم به نظر می‌رسد.

ارسلان مطهری که در نیم فصل اول لیگ بیست و دوم به تراکتور پیوست، در طول این مدت فرصت‌های زیادی برای بازی پیدا نکرد و بیشتر نیمکت‌نشین بود. او که در استقلال به دلیل بازی کم و ضعیف مورد انتقاد هواداران قرار گرفت، امیدوار بود با حضور در تراکتور فرصت بیشتری برای عرض اندام داشته باشد، اما این اتفاق رخ نداد.

مهدی عبدی دیگر مهاجم تراکتور نیز شرایطی مشابه مطهری دارد. او که در پرسپولیس به عنوان مهاجم ذخیره به میدان می‌رفت، در تراکتور نیز نتوانست جایگاه ثابتی پیدا کند و بیشتر نیمکت‌نشین بود.

عملکرد ضعیف خط حمله تراکتور در این فصل با انتقاد زیادی روبرو بود و در نهایت به جدایی پاکو خمز انجامید. ناتوانی این دو مهاجم در استفاده از فرصت‌های محدود به دست آمده نیز مزید بر علت شد.

با تغییر سرمربی تراکتور و حضور مربی جدید، هنوز مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار مطهری و عبدی خواهد بود. برخی معتقد هستند این دو مهاجم فرصتی دوباره برای اثبات خود خواهند داشت، اما برخی دیگر باور دارند که آنها دیگر جایی در برنامه‌های تراکتور ندارند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پورموسوی: ریسک کردیم و جواب گرفتیم
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!