Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد قنبری درباره جزئیات این خبر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پس از وقوع یک فقره قتل مسلحانه جوانی ۲۰ ساله در  دی ماه جاری در یکی از خیابان های شهرستان سیب و سوران موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان پس از ارتکاب جرم از صحنه جنایت متواری و از این شهرستان خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی و رصدهای اطلاعاتی موفق شدند قاتلان را شناسایی و رد زنی و هنگامی که به صورت مخفیانه وارد حوزه استحفاظی شهرستان سیب و سوران شده بودند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۲ نفر را دستگیر کنند.

سردار قنبری بیان داشت: در بررسی این پرونده قضائی مشخص شد قاتلان به دلیل اختلافات خانوادگی، مقتول را با یک قبضه سلاح گرم به قتل رساندند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان که ۲ جوان در حدود ۲۳ سال هستند در بازجوئی ها به قتل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

کد خبر 4517883

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان سیب و سوران محمد قنبری نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:در پی وقوع یک فقره درگیری خیابانی منجر به قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های جزیره قشم، و متواری شدن قاتل، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد قاتل پس از درگیری با مقتول ۲۵ ساله، به مقصد یکی از استان‌های همجوار متواری شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از بازگشت متهم مطلع که با هماهنگی قضائی در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سردار علی اکبر جاویدان با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود معترف شد، افزود: متهم جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد 
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری
  • دسگیری قاتل فراری در محله دربند تهران