Web Analytics Made Easy - Statcounter

صابر سرخوش، کارگردان تئاتر تعزیه فراق، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه همزمان با ایام فاطمیه، تئاتر تعزیه فراق در ارومیه اجرا خواهد شد، اظهار کرد: سال گذشته این تئاتر با نام شفیعه محشر در سوگ شهادت حضرت فاطمه(س) به‌روی صحنه رفته بود.
وی ادامه داد: تمامی عوامل پشت صحنه و بازیگران این تعزیه 80 نفر بوده و به مدت 3 ماه برای اجرای این تئاتر تمرین کرده‌اند و با توجه به اینکه سال گذشته استقبال خوبی صورت گرفت، امید است امسال نیز همچون سال‌های گذشته، استقبال چشمگیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرخوش افزود: سال گذشته نقش اصلی را در تئاتر شفیعه محشر، زمان و شیطان به عهده داشتند که متقابل بودند ولی امسال از دید مردم مدینه به این واقعه نگاه کرده‌ایم.
وی در رابطه با حمایت های مالی از این تعزیه تصریح کرد: اکثریت این تئاتر تعریه با حمایت و نذورات مردمی به‌روی صحنه می‌رود.
لازم به ذکر است، تئاتر تعزیه فراق، 6 الی 10 بهمن ماه سال جاری از ساعت 15:30 در محل مجتمع فرهنگی هنری شمس ارومیه واقع در چهارراه آپادانا، به‌روی صحنه خواهد رفت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن تئاتر تعزیه ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۵ دردصدی سرقت در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ محمد توحیدی   در نشست خبری، با اشاره به کاهش آمار سرقت و جرایم خشن در شهرستان افزود: در سال گذشته شاهد کاهش ۳۲ درصدی سرقت از منزل، کاهش ۵۰ درصدی جیب بُری و کاهش ۵۰ درصدی کیف قاپی در شهرستان بودیم.

وی افزود: در سال گذشته بیش از ۳۲ هزار فقره پرونده در شهرستان تشکیل شد که از این تعداد، ۱۲۷۰۰ منجر به سازش شده است.

سرهنگ توحیدی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۲۶۶ هزار تماس با ۱۱۰ شهرستان، انجام شده که از این تعداد بیش از ۱۴۸ هزار مورد عملیاتی شد.

فرمامده انتظامی شهرستان ارومیه، امنیت را مؤلفه بسیار مهمی در جامعه دانست و گفت: احساس امنیت توسط مردم بسیار مهمتر از خود امنیت است.

وی با اشاره به نقش رسانه در خنثی سازی عملیات دشمن افزود: دشمن در فضای مجازی و رسانه ای با تولید محتواهای متنوع بدنبال تشویش اذهان عمومی جامعه است که اصحاب رسانه با انعکاس درست و به موقع اخبار در آگاه سازی جامعه و ایجاد آرامش می‌توانند بسیار اثر گذار باشند.

 

 

دیگر خبرها

  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی
  • un۱۲، داستان رنج کرد‌ها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • کاهش ۳۵ درصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • کاهش ۳۵ دردصدی سرقت در شهرستان ارومیه
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا