Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی قیمت روز مسکن در تهران نشان می‌دهد یک واحد مسکونی ۴۹ متری در خیابان مخصوص به قیمت ۲۴۰ میلیون تومان و آپارتمان ۲۵۶ متری در اختیاریه به قیمت ۴ میلیارد و ۲۴۱ میلیون تومان معامله شده است.  به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در منطقه ۷ ارامنه جنوبی یک واحد مسکونی ۳۹ متری ۲۳ ساله به قیمت ۲۰۸ میلیون تومان، در منطقه ۱۲ کوثر واحد ۶۱ متری ۸ سال ساخت به قیمت ۲۶۹ میلیون تومان و در ازگل یک دستگاه آپارتمان نوساز ۱۵۸ متر مربعی به قیمت ۲ میلیون تومان معامله شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یک واحد مسکونی ۸۱ متری که ۷ سال از زمان ساخت آن گذشته در یافت‌آباد به قیمت ۱۷۹ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار تومان)، در مینایی یک واحد ۷۱ متری ۳۷ ساله به قیمت ۷۰۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۹ میلیون و ۸۴۵ هزار تومان)، آپارتمان ۱۴۴ متری ۳۷ ساله در شیخ‌هادی به قیمت ۸۴۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۵ میلیون و ۸۱۵ هزار تومان) و در منطقه یک امام زاده قاسم واحد ۱۱۲ متری یکساله به قیمت یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان (هر مترمربع حدود ۱۵ میلیون و ۷۴۸ هزار تومان) فروخته شده است.

در خیابان مخصوص واحد ۴۹ متری ۲۱ ساله به قیمت ۲۴۰ میلیون تومان ثبت معامله شده است. همچنین در مناطق ۲۱ (باشگاه نفت) و تهرانپارس واحد‌های مسکونی ۶۹ و ۵۷ متری به ترتیب به قیمت ۵۷۰ و ۳۷۵ میلیون تومان خریداری شده است. آپارتمان باشگاه نفت ۲ سال و واحد واقع شده در تهرانپارس ۱۰ سال ساخت است.

یک واحد مسکونی ۲۵۶ متری در اختیاریه با عمر ۱۲ سال به قیمت ۴ میلیارد و ۲۴۱ میلیون تومان فروخته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قیمت مسکن در تهران قیمت خانه در تهران قیمت اجاره بها در تهران قیمت خانه در نقاط مختلف تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است

استاندار قم با اشاره به اینکه ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است، گفت: براساس آخرین استعلامات، استان قم رتبه اول ساخت مسکن در کشور را به خود اختصاص داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا 3 هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود 71 هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: 63 هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد  را به حدود 71 هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های  عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روزهای آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آن‌ها در استان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد