Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد علی الحوثی» در واکنش به حمله هوایی ائتلاف متجاوزان به صنعا طی شامگاه شنبه، تصریح کرد که مردم یمن از حملات هوایی ائتلاف سعودی به صنعا هراسی ندارند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت: بمباران صنعا برای ائتلاف متجاوزی که قوانین بین الملی را نقض می‌کند چیز جدیدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«محمد علی الحوثی» با بیان اینکه مردم یمن از حملات هوایی ائتلاف سعودی به صنعا نمی‌هراسند، افزود: حملات هوایی به صنعا نتیجه حمایت و مشارکت آمریکا در ائتلاف سعودی-اماراتی است.

گفتنی است که شبکه المسیره شنبه شب از حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به صنعا پایتخت یمن خبر داد.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های ائتلاف سعودی حملات هوایی را به مناطق مختلف در صنعا انجام دادند که در پی آن شماری غیرنظامی شهید و زخمی شدند.

شبکه خبری المسیره اعلام کرد که یک کارخانه مواد غذایی در منطقه وادی احمد در شمال پایتخت یمن هدف حمله هوایی قرار گرفت و خسارت‌هایی به شماری از خانه‌های اطراف نیز وارد شد.

جنگنده‌های سعودی همچنین پارک ۲۱ سپتامبر شهرستان معین را هدف حمله قرار دادند.

شبکه المسیره همچنین از پرواز مستمر جنگنده‌های متجاوز بر فراز آسمان صنعا خبر داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد علی الحوثی حملات سعودی ها به صنعا ائتلاف سعودی اماراتی کارخانه مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حملات بی‌امان بیش از ۲۰ خدنگ به مار پیتون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- یک مار پیتون در دام یک باند ۲۰ نفره خدنگ افتاد. همه آن‌ها همزمان به سمت مار رفتند و سعی کردند او را تکه تکه کنند.

به گزارش فرارو، پیر نل، یک دوستدار حیات وحش، برای دیدن یکی از دوستانش در پارک مارلوث بود که شاهد این منظره‌ای بود که یک بار در زندگی اتفاق می‌افتاد.

او در این باره می‌گوید: ما تازه از شام به خانه برگشته بودیم. به دلیل قطع برق بسیار تاریک بود و صدای طبیعت و بوته‌زار‌ها بسیار آرام بود که ناگهان جیغ و ناله فضای سکوت را شکست. همسرم در آن زمان گفت که این صدا شبیه گروهی از مینا‌های خشمگین هندی است.

ما با چراغ‌ها تلفن خود بیرون رفتیم تا بررسی کنیم که این صدا از چه چیزی و از کجا می‌آید. همه ما شوکه شدیم وقتی بیش از ۲۰ خدنگ بسیار عصبانی را دیدیم که در حال حمله به یک مار پیتون جیغ می‌زدند.

باند خدنگ‌ها بی امان بود و از هر زاویه‌ای حمله کردند. برخی گاز می‌گرفتند و برخی دیگر مار را می‌خراشیدند و پنجه می‌کشیدند. از طرف دیگر مار حتی نکرد یک بار هم سعی حمله کند. مار می‌دانست که شانسی وجود ندارد که بتواند به همه آن‌ها حمله کند.

خدنگ‌ها از خانواده خود، به خصوص از بچه‌های کوچک محافظت می‌کردند. آن‌ها به مار رحم نکردند. برخی از خدنگ‌ها جسورانه با سر مار و نیش‌های خطرناک آن روبرو شدند و به آن حمله کردند، در حالی که برخی دیگر بدن مار را هدف قرار دادند و مدام حمله کردند.

خدنگ‌ها اغلب هدف بسیاری از شکارچیان قرار می‌گیرد و به دلیل جثه کوچکشان به تعداد زیاد قدرت پیدا می‌کنند. گاهی تا زمانی که تهدید از بین نرود، حمله را متوقف نخواهند کرد.

مار پیتون در این مرحله متوجه شد که اگر تلاش نکند، به احتمال بسیار زیاد می‌میرد. بنابراین، مار سرش را زیر شاخه کوچکی که روی زمین افتاده بود، قرار داد. این شاخه سرش را از حملات و گاز مهاجمان محافظت می‌کرد، اما بدن مار پیتون هنوز بسیار در معرض دید قرار داشت و نیاز داشت.

خدنگ‌ها در این مرحله فقط یک لحظه عقب نشستند و این تمام چیزی بود که مار برای فرار نهایی خود لازم داشت. یک درختچه ضخیم در آن نزدیکی بود و مار به سرعت سعی کرد دور شود. خدنگ‌ها که متوجه دور شدن مار پیتون شده بود، دور هم جمع شدند و برای لحظه‌ای ناپدید شدن مار در بیشه‌زار را تماشا کردند و سپس در تاریکی ناپدید شدند. سکوت و آرامش به آنجا بازگشت و همه چیز به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • (ویدئو) حملات بی‌امان بیش از ۲۰ خدنگ به مار پیتون
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ حزب الله لبنان پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حملات هوایی شدید بامدادی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه