Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@18:31:45 GMT

رشت میزبان مسابقات والیبال زیر گروه لیگ کشور شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۹۴۲۴

رشت میزبان مسابقات والیبال زیر گروه لیگ کشور شد

رشت - ایرنا - دور برگشت رقابت های والیبال لیگ زیر گروه مردان کشور به میزبانی استان گیلان و در رشت برگزار می شود.

مدیرعامل باشگاه والیبال وارنا شهر باران رشت روز یکشنبه در این خصوص در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با درخواست این باشگاه و موافقت فدراسیون والیبال دور برگشت مسابقات زیر گروه لیگ مردان کشور(لیگ دسته دوم) با حضور 25 تیم از 14 بهمن ماه در رشت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصطفی عاقل منش افزود: مسابقات والیبال زیر گروه لیگ مردان کشور در چهار گروه برگزار می شود که در نهایت پس از اتمام مراحل رفت و برگشت، تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم این رقابت ها راه خواهند یافت.
وی بیان کرد: تیم والیبال وارنا شهرباران رشت که تنها نماینده استان گیلان در این دوره از مسابقات است ، در گروه دوم این رقابت ها با تیم های شهدای سوادکوه، خوش سیمای آمل، سهند ایران و باریج اسانس کاشان هم گروه است و تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها به مدت یک هفته در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت خواهند پرداخت.
عاقل منش اضافه کرد: همچنین دور رفت رقابت های والیبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور از ششم بهمن ماه سال جاری به میزبانی تیم شهدای سوادکوه در استان مازندران برگزار می شود.
7285/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ليگ كشور گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات منطقه‌ای کشتی باچوخه در جوین خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش قدس خراسان، رییس انجمن کشتی باچوخه شهرستان جوین گفت: این رقابت‌ها با حضور کشتی گیرانی از استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، مازنداران و تهران در حضور پرشور تماشاگران برگزار شد.

رضا قهرمان افزود: در این مسابقات، کشتی گیران در پنج وزن ۶۶، ۷۴، ۸۵، ۹۶ و بالای ۹۶ کیلوگرم با یکدیگر رقابت کردند که در پایان این نفرات عنوان نخست اوزان مختلف را کسب کردند: 
وزن ۶۶ کیلوگرم مهدی زرقامی از اسفراین
وزن ۷۴ کیلوگرم علی مردانی از اسفراین
وزن ۸۵ کیلوگرم مرتضی وطن دوست از قوچان
وزن ۹۶ کیلوگرم مصیب براتی از چناران
به اضافه ۹۶ کیلوگرم بهزاد اعتمادی از قوچان

به گفته رییس انجمن کشتی با چوخه شهرستان جوین، به نفرات نخست هر وزن ۱۰۰ میلیون ریال، نفرات دوم ۷۰ میلیون ریال و نفرات سوم نیز ۵۰ میلیون ریال به همراه حکم قهرمانی اهدا شد.

کشتی سنتی باچوخه از ورزش های پرطرفدار در خطه خراسان است که به عنوان میراث معنوی در فهرست آثار ملی ناملموس کشور ثبت شده است.

"چوخه" واژه ای کردی و نام لباسی است که ورزشکاران این رشته بر تن می کنند و چون شنل کوتاهی است که کشتی گیران آن را با شال سفید رنگی بر دور کمر محکم می کنند و از آنجا که این کشتی از قدیم بین عشایر کرد شمال خراسان مرسوم بوده است، به نام کشتی باچوخه خوانده شده است.
هزار و ۲۰۰ ورزشکار در ۲۲ هیات ورزشی در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی شهرستان جوین فعالیت دارند.

شهر "نقاب"، مرکز شهرستان جوین در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مسابقات منطقه‌ای کشتی باچوخه در جوین خراسان رضوی برگزار شد
  • صعود رضوانی به دور نیمه نهایی
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور