Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- سرمربي نروژي شياطين سرخ به عملکرد شاگردان پر انگيزه خود افتخار مي‌کند.
به گزارش آريا، پس از پيروزي خانگي 2-1 منچستريونايتد مقابل برايتون، اوله گونار سولسشر پاسخگوي خبرنگاران شد.
به گزارش BBC Sport، سولسشر گفت:
گاهي خودتان کار را سخت مي‌کنيد. به نظرم در برخي مقاطع عالي بازي کرديم. در ابتداي نيمه دوم مي‌توانستيم با فرصت‌هاي خوبي که داشتيم، بازي را تمام کنيم اما در هيچ مسابقه فوتبال، تا پايان کار نمي‌توان اطمينان خاطر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طي 20 دقيقه پاياني به دردسر افتاديم. آن‌ها عقب نشستند. بچه‌ها مقابل تاتنهام و همچنين امروز نشان دادند که تسليم نمي‌شويم و اين يک روحيه تيمي عالي است. هميشه نمي‌توان فوتبال فانتزي بازي کرد. در برخي لحظات چنين نمايشي داشتيم و در هر صورت کسب سه امتياز عالي است. نمي‌توانم شکايتي داشته باشم؛ مي‌توانم؟ در حال خنديدن هستم و اين يکي از چيزهايي است که در باقي عمرم به خاطر خواهم داشت. مثل يک رولر کوستر بوده است و حضور در اينجا خيلي عالي است.
او در ستايش از مارکوس رشفورد افزود:
واقعا مارکوس رشفورد گل زيبايي زد. کار کردن با او خيلي خوب است. اين صد و پنجاهمين بازي او بود و فکر کنم از برخي از اسطوره‌هاي تيم بيشتر گلزني کرده است؛ بنابراين آينده بسيار خوبي پيش روي او است. چيزي که بيش از همه آن را دوست دارم، خواندن فکر بازيکنان است. مارکوس هنگام زدن ضربه پاياني خيلي خونسرد و مطمئن است. اين نخستين چيزي بود که پس از ديدنش به او گفتم. او چند فرصت را از دست داد و من گفتم: «اشکالي ندارد؛ همه چيز رو به راه خواهد شد، تنها کمي خونسرد باش». حالا اعتماد به نفس دارد و جلوي دروازه خونسرد است. او در سطح بالايي ظاهر شده است. اگر از ميزان تلاشش شروع کنيد، کسي به اندازه او نمي‌دود. او به کانال‌هاي کناري مي‌دود و حفظ توپ مي‌کند.  
سولسشر در پايان گفت:
در اين بازي مورد آزمون واقع شديم. به نظرم به نحوي که بايد بازي نکرديم. اين احتمالا چالش بعدي براي پسران است. ماه گذشته فوق العاده بود. يکي از موارد خاص بود. راستش را بخواهيد انگار به خانه آمده‌ام. حس مي‌کنم در خانه هستم و واقعا از کارم لذت مي‌برم.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سولسشر رشفورد منچستريونايتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!

به گزارش "ورزش سه"، رافا لیائو بار دیگر در ایتالیا مورد حمله و انتقاد کارشناسان قرار گرفت. با توجه به بحران میلان که پس از 7 پیروزی متوالی، مقابل رم در لیگ اروپا شکست خورد و در دربی که اسکودتو را به اینتر داد، نیز بازنده شد، بسیاری از عملکرد بازیکنان در بازی های مهم انتقاد کردند. 

در میان منتقدان، تنیسور افسانه‌ای سابق، آدریانو پاناتا، نیز حضور دارد. او به رای اسپورت گفت: «بدون فکر شما نمی توانید کاری انجام دهید. ورزشکاران زیادی دیده ام، استعدادهای عظیمی که به جایی نرسیدند. مثل اتفاقی که با بالوتلی افتاد، یک استعداد عالی، یک فیزیک بدنی عالی، اما واضح است که چیزی در او گم شده بود.»

پاناتا ادامه داد: «نگرش و عملکرد لیائو به خصوص در بازی رفت برابر رم ارزش سیلی زدن را داشت. به نظر می رسد با بازی فوتبال به ما لطف می کند. نمی دانم چند میلیون درآمد دارد و گویا نمی داند چرا در میلان است. یک قهرمان این کارها را نمی کند. پس او یا قهرمان نیست یا باهوش نیست. لیائو از مغزش در زمین استفاده نمی کند.»

لیائو  فصل جاری 13 گل زده و 13 پاس گل داده اما پس از به ثمر رساندن سه گل متوالی در سری آ مقابل فیورنتینا، لچه و ساسولو، در مهمترین لحظه متوقف شد: در دو بازی با رم و سپس در دربی.

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است