Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@07:01:53 GMT

نام نویسی ششمین آزمون استخدامی فراگیر

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۹۴۳۹

نام نویسی ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از امروز یکشنبه آغاز می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، داوطلبان برای نام نویسی می‌توانند تا سه شنبه ۹ بهمن به سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجعه کنند.

دستگاه‌های متقاضی جذب نیرو سازمان امور اراضی کشور، بانک ملی ایران، بنیادشهید و امور ایثارگران، دیوان عدالت اداری، روزنامه رسمی کشور، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، سازمان شیلات ایران، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی)، مرکز اورژانس تهران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دفترچه راهنمای آزمون شامل شرایط؛ ضوابط و شغل‌های مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی از امروز در سایت اینترنتی www.hrtc.ir منتشر می‌شود.
 ششمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و سایر موارد در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، اعلام می‌شود. جهاددانشگاهی مجری و برگزار کننده این آزمون است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آزمون استخدام دستگاه اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری پلیس راهور تهران و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس

 بهرام آبادی در جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ ضمن تبریک سال نو به مدعوین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: پلیس راهور تهران بزرگ جهت برگزاری و روان سازی ترافیک و همچنین تأمین ایمنی نظم عبور و مرور برنامه ریزی‌های مناسب و خوبی را انجام داده است و در این روز مهم تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای خواهد داشت که امیدواریم با برگزاری این جلسات مرتبط، بیشترین خدمات را به شهروندان گرامی ارائه نماییم.

در این جلسه نمایندگان سازمان‌های مرتبط در اجرای برگزاری مراسم عید فطر ۱۴۰۳ همچون، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد نماز جمعه، معاونت حمل و نقل و خدمات شهری شهرداری تهران، سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تهران، مترو، سپاه پاسداران، اورژانس و آتش نشانی و دیگر اعضاء حضور داشتند و درباره دیدگاه‌ها و اقداماتی که قرار است در روز قدس صورت پذیرد بحث و ایراد نظر نمودند.

همچنین چینش و مسیر‌های خدمات دهی شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی و نیز ایستگاه‌های فعال مترو و نحوه فعالیت آنان در روز قدس مشخص و تعیین گردید که متعاقبا اعلام می‌شود.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در این جلسه مسیر‌های چند گانه راهپیمایی وتعیین نحوه شروع و پایان هر یک از آنها نیز مورد بررسی قرار گرفت و نحوه جایگذاری غرفه‌های فرهنگی و استیج‌ها در این مسیر نیز مشخص شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه درباره استخدام در سال ۱۴۰۳ | بیشترین استخدام‌ها در این ۲ وزارتخانه خواهد بود
  • بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود
  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • ثبت نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر برای نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • نام‌نویسی ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • نام نویسی ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • بیش از ۸۰ هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ نام نویسی کردند
  • اینفوگرافیک مراحل ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ( نوبت دوم )
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان