Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج  از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان گفت: توسعه کتابخانه ها در جامعه به عنوان یک‌پارامتر محسوب می شود و‌ باعث توسعه شاخص ها شده و کاهش آسیب های اجتماعی را در بردارد.
وی با بیان اینکه عضویت در کتابخانه های استان به نسبت استان های دیگر از وضعیت مطلوبی برخوردار است تصریح کرد: با گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مردم سمت و سویشان با کتاب های صوتی بیشتر بوده و باید برنامه اب در این خصوص تدوین و‌تهیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آشناگر با اشاره به اخذ منابع درآمدی کتابخانه از شهردای ها افزود: شهرداری ها با نهاد های کتابخانه عمومی همکاری های لازم‌را جهت پرداخت بدهی هایشان داشته باشند.
استاندار سمنان اضافه کرد: در مراکز جمعیتی باید تقویت کتابخانه های روستایی در آن جا در اولویت باشد و توسعه پیدا کند.
وی‌بر لزوم همکاری آموزش و‌پرورش با نهاد کتابخانه های عمومی و بهره گیری از ظرفیت های آنان هم تاکید کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا


به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا با بیان اینکه ماموریت ها، اجزا و شئون کنگره ملی شهدای کاشان باید بین اقشار مختلف تقسیم شود گفت: هنرمان باید این باشد که اینگونه یادواره‌ها و کنگره‌ها مردمی برگزار شود.


حمید رضا محمدی فشارکی پاسداشت شهدای گرانقدر کنگره ملی دارالمومنین کاشان را برای همگان افتخار دانست و افزود: بازخوانی یاد و خاطره شهدا برای نسل کنونی ضروری است.


وی با بیان اینکه به برکت وجود مقدس شهدا مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه برطرف خواهد شد، گفت: با وجود این مشکلات بعضی جا‌ها مانند یادواره شهدا نیاز داریم که مردم تخلیه و آرام شوند.

دیگر خبرها

  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • توسعه کتابخانه‌های سیار در دستورکاراست/ایجادزنگ کتابخوانی درمدارس
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج