Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین کرمی رئیس مرکز سیما فیلم در حکمی بهرنگ ملک محمدی را به سمت سرپرست گروه فیلم و سریال سیما فیلم منصوب کرد.

گفتنی است ملک محمدی دانش آموخته رشته کارگردانی سینما است و به عنوان منتقد با نشریات مختلف و کارشناس فیلم نامه و مسئول تولید در موسسه تصویر شهر فعالیت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین کارشناس هماهنگی تولید و فیلم نامه در گروه مناسبت ها، کودک و نوجوان، فیلم‌های تلویزیونی، طرح و برنامه و عضو شورای فیلم نامه گروه فیلم و سریال شبکه دو و پنج بوده است.

هفته گذشته  غلامرضا الماسی با حکم حسین کرمی به عنوان قائم مقام مرکز سیما فیلم، منصوب شد.

انتهای پیام/

انتصاب ملک محمدی به  سرپرستی گروه فیلم و سریال سیما فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب های احیا در شبکه جام جم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این برنامه۱۰ فروردین با حضور کاپیتان ابراهیم ناحیان، خلبان هوایپمای مسافربری و خادم حرم قدس رضوی پخش می‌شود.

گروه تواشیح الغدیر و گروه موسیقی عاشقان علی در بخش‌های مختلف به اجرای برنامه می‌پردازند.
همچنین علی‌نامه‌خوانی مرشد ورمزیار تقدیم علاقه مندان می‌شود.

روز یک شنبه ۱۱ فروردین هم، گروه دستان الهام (گروه سرود دختران ناشنوا) به سرپرستی محبوبه طاهری، قطعاتی در مدح حضرت علی اجرا خواهند کرد.

گروه تواشیح الغدیر و گروه موسیقی عاشقان علی به سرپرستی محمدرضا چراغعلی همراه با علی نامه خوانی مرشد ورمزیار در بخش‌های دیگر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
در شب ۱۲ فروردین، اتسوکو هوشینو مستبصر ژاپنی که حدود ۱۹ سال است که به دین اسلام مشرف شده و ساکن شهر قم است از چالش هایکوچ از زادگاهش و انتخاب اسلام صحبت می‌کند. در ادامه اجرای علی نامه‌خوانی مرشد ورمزیار و اجرای موسیقی عاشقان علی و گروه موسیقی هم‌آوایی الغدیر پخش می‌شود.

شب ۱۳ فروردین، ۲۱ ماه مبارک رمضان، حجت‌الاسلام عباس روزمه کارشناس فرهنگی و رسانه و کارشناس دینی مهمان برنامه است واز فضایل شب‌های قدر صحبت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • شب های احیا در شبکه جام جم
  • اعلام آخرین ملهت ثبت نام در بیست و یکمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال
  • فیلم| کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین
  • اجرای نمایشنامه‌ای از حسین کیانی
  • «شاماران» از بهبهان به تماشاخانه سنگلج می‌آید
  • یک انتصاب در شبکه آموزش سیما
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • (ویدئو) کنایه سریال «زیرخاکی» به دیدار دوستانه مسعود رجوی با صدام حسین
  • کاشت یک میلیون و ۱۸۳ هزار بوته گل در شهر اراک