Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:50:36 GMT

البشیر: راه رسیدن به قدرت صندوق انتخابات است

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۹۵۸۶

البشیر: راه رسیدن به قدرت صندوق انتخابات است

رییس جمهور سودان با تاکید بر این‌که راه رسیدن به قدرت صندوق انتخابات است، نسبت به تلاش دشمنان برای تبدیل سودان به کشوری چند پاره و آوارگی ساکنانش مشابه یمن و سوریه هشدار داد.

به گزارش ایسنا، عمرالبشیر، رییس جمهور سودان با تاکید بر دفاع از این کشور و حفظ امنیت، وحدت، ثبات و تمامیت ارضی آن و نیز لزوم تلاش برای جلوگیری از تبدیل سودانی‌ها به پناهنده، گفت: راه رسیدن به قدرت صندوق انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمرالبشیر اظهار کرد: بخش عمده‌ای از مردم کشورهایی که شاهد بهار عربی بودند اکنون در سودان زندگی می‌کنند و دشمنان سودان می‌خواهند که این کشور تقسیم شده و مردم آن همانند مردم یمن و سوریه آواره شوند، اما این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد.

عمرالبشیر بار دیگر تاکید کرد که برای جوانان سودانی که به دنبال شرایط بهتر و تحقق خواسته‌های اقتصادی خود دست به تظاهرات زده‌اند احترام کاملی قائل است.

وی نسبت به سوء‌استفاده برخی احزاب سیاسی و دشمنان سودان از اخلالگران در این تظاهرات مردمی هشدار داد.

البشیر افزود: خواسته‌های جوانان از این طریق قابل قبول هستند. این خواسته‌ها با خرابکاری و برهم زدن امنیت محقق نمی‌شود. جوانان سودان آینده این کشور هستند و دولت خواسته‌های عادلانه آنها را محقق و مشکلاتشان را برطرف خواهد کرد.

همچنین هاشم عثمان الحسین رییس کنگره ملی استان خارطوم سودان گفت: اعتراضات حق جوانان است و دولت باید دلایل این اعتراضات را بررسی کند و تا به اینجا نیز بسیاری از دلایل رسیدگی و بررسی شده‌اند.

انتهای پیام

مترجم: سپیده حسینی

دبیر: منصوره زالی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور و حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار بخش کشاورزی موجب تحول و جهش تولید در این بخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده عصر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و اعضای صندوق توسعه بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر حمایت جدی از توسعه بخش کشاورزی استان، اظهار کرد: استعدادهای حوزه کشاورزی باید با انجام مطالعات شناسایی و شرکت‌های دانش‌بنیان بیشترین نقش‌آفرینی را در این بخش داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعاونی‌های بخش کشاورزی باید توسعه یابند و فعال‌تر شوند، افزود: حمایت از این صندوق از طریق اختصاص اعتبارات با هدف حمایت از تمام کشاورزان و سهامداران استان مدنظر باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود ۱۶۱ تعاونی و تشکل بخش کشاورزی، گفت: در راستای مردمی‌سازی دولت و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم زمینه مشارکت کشاورزانی که عضو این صندوق هستند برای جهش در بخش کشاورزی فراهم شود.

وی تصریح کرد: گیاهان دارویی و سایر بخش‌های حوزه کشاورزی فرصت مناسبی برای مشارکت مردم است و بخش کشاورزی زمینه ساز حضور مردم در این بخش باشد.

احمدزاده خاطرنشان کرد: وجود آب فراوان، زمین‌های مستعد و اراضی کشاورزی باید توسعه اشتغال و تحول در این بخش را فراهم کند.

کد خبر 747964

دیگر خبرها

  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • تحریم فرصتی برای رسیدن به خودکفایی
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران