Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:27:17 GMT

در آخرین تمرین تیم ملی چه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۹۶۱۷

در آخرین تمرین تیم ملی چه گذشت؟

ملی پوشان فوتبال ایران باز هم در ابوظبی اما این بار در زمین کریکت این شهر آخرین تمرین خود را پیش از برگزاری یک بازی انجام دادند.

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتبال ایران از ساعت 18:15 دقیقه به وقت محلی تمرین روز گذشته خود را با پانزده دقیقه تاخیر آغاز کردند. تمرینی که خبرنگاران و عکاسان در نهایت موفق شدند 20 دقیقه در آن حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


بازیکنان پس از ورود به میدان به سه دسته تقسیم شدند تا به مانند روزهای قبل پیش از آغاز رسمی  تمرین به رقابت با یکدیگر بپردازند. در این میان بازیکنانی چون احسان حاج صفی، علیرضا بیرانوند، کریم انصاری فرد، علیرضا جهانبخش و وریا غفوری با سر ضرباتی به سمت دروازه ای که به ترتیب سردار آزمون و در ادامه سامان قدوس در آن قرار گرفتند می زدند که واکنش سردار آزمون روی ضربه سر جهانبخش منجر به تشویق او از سوی سایر بازیکنان شد‌. در ادامه علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی وریا غفوری هم درون دروازه ایستادند.

 


پس از حضور سرمربی تیم ملی در میدان او در حدود پنج دقیقه به صحبت با بازیکنان حاضر در تمرین به صحبت پرداخت و شرحی ابتدایی درباره تمرینات رفت.


دروازه بان های تیم ملی از همان ابتدای تمرین زیر نظر الکساندر لوپز تمرینات اختصاصی انجام دادند.


بازیکنان در اولین اقدام زیرنظر میک مک درموت به گرم کردن بدن های خود پراختند و پس از آن نیز به مانند برخی از روزها در گروه هایی چند نفره به رقابت با یکدیکر پرداختند. این تمرین موسوم به آقاوسط بخش زیادی از زمان حضور اصحاب رسانه در محل تمرین را به خود اختصاص داد.

 


در بخش بعدی تمرین بازیکنان به نیمه جنوبی زمین رفته و با پوشیدن کاورهای سبز، نارنجی و پیراهن های سرمه ای تمرینات تاکتیکی مانند حفظ توپ و پاسکاری های ۲ به ۲ انجام دادند.

 


در نهایت وساطت کارلوس کی روش باعث شد تا خبرنگاران و عکاسان حاضر در تمرین با پنج دقیقه زمان بیشتر یعنی پس از حضور بیست دقیقه ای در محل تمرین به کار خود پایان دهند.

 

 

تیم ملی ایران تمرینات تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران تمرینات تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد

انتشار ویدیویی از تمرینات استقلال، خبرهای خوشی برای هواداران این تیم به همراه داشت.

حضور مهدی پاشازاده کنار شاگردان جواد نکونام، شور و انگیزه مضاعفی به تمرینات تزریق کرد. اما بدون شک، مهم‌ترین اتفاق این ویدیو، رونمایی از کوین یامگا، ستاره فرانسوی استقلال بود.

کوین یامگا که در زمستان سال گذشته، بر اثر برخورد با استوک امید حامدی فر، از ناحیه چشم دچار مصدومیت شدیدی شد، روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. او پس از انجام چندین عمل جراحی و تحمل دوران نقاهت طولانی، حالا با امیدی دوباره، به جمع هم‌تیمی‌هایش بازگشته است.

کوین یامگا که هنوز به طور کامل بینایی خود را بازیابی نکرده، با بستن چشم بند روی صورتش، در تمرینات گروهی استقلال حاضر شد. او با حرکاتی نرم و احتیاط‌آمیز، زیر نظر کادر فنی به تمرینات اختصاصی می‌پردازد و برای بازگشت به میادین تلاش می‌کند.

اعضای کادرفنی استقلال با قاطعیت اعلام کرده‌اند یامگا در ماه‌های آینده می‌تواند با برطرف شدن مشکل چشمش، به طور کامل به تمرینات بازگردد. آنها ابراز امیدواری می‌کنند این ستاره فرانسوی از هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و چهارم، بار دیگر در ترکیب تیم حاضر شده و برای آبی‌پوشان به میدان برود.

  منبع:طرفداری

دیگر خبرها

  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رویا
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)