Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، در تشریح نشست امروز (یکشنبه 30 دی‌ماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان نویدهای خوبی داد و از اتفاقاتی که در سال 97 رخ داده و درس‌هایی که باید از اتفاقات سال جاری برای آینده بگیریم، اظهار نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سلطانی‌فر در خصوص توزیع عادلانه اعتبارات در بین استان‌ها، رفع مشکلات و توجه به جوانان گزارش‌های مناسبی ارائه داد، بیان کرد: وزیر ورزش در خصوص ابهاماتی که در خصوص بازنشسته‌ها وجود دارد نیز توضیحات خوبی را ارائه داد.

وی افزود: بعضی از رشته های‌ورزشی مانند کشتی که مورد توقع هستند، در 2 سال اخیر افول داشته و سلطانی فر برنامه‌‎های خود برای توسعه این ورزش و بازگشت به جایگاه واقعی‌اش را عنوان کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: مهمترین محور صحبت وزیر ورزش و جوانان واگذاری استقلال و پیروزی بود که سلطانی‌فر نیز به مصوبه تلفیق انتقاد داشت زیرا این شیوه‌ای که در مصوبه تلفیق پیش بینی شده را مانع از واگذرای 2 باشگاه می‌دانست.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در هر صورت من فکر می‌کنم وزیر ورزش و جوانان نوید خوبی برای جامعه ورزشی داشت و تعامل خوبی با مجلس دارد؛ همچنین مشخص است که توسعه وزرش همگانی و قهرمانی در دستور کار وزارت ورزش قرار دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون مستقلین ولایی مجلس برای کاهش تنش‌ها و افزایش تعامل با وزرا نشست‌های خود با مسئولان را در هر هفته کاری بلا انقطاع برگزار کرده و به دنبال این هستیم که بخش اعظمی از مشکلات را حل کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه کشتی وزارت ورزش وزیر ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به پیام تبریک رهبر انقلاب برای قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی گفت: این پیام دلگرم‌کننده بود و نشان داد که رهبری توجه ویژه‌ای به ورزش دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا دبیر با تشکر از مسوولان بلند پایه نظام به خاطر پیام‌های تبریک جهت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در آسیا اظهار کرد: از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم. یک پیام دلگرم‌کننده برای قهرمانی تیم‌های آزاد و فرنگی در قاره آسیا صادر کردند. امیدوارم این ولی خدا از ما راضی باشند تا امام زمان (عج) نیز از ما راضی باشد. به مردم هم تبریک می‌گویم امیدوارم فرزندانشان را دعا کنند تا گوش‌شکسته‌ها هم در مسابقات آتی و هم در المپیک موفق باشند.

وی افزود: از ریاست محترم جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی نیز تشکر می‌کنم که قهرمانی فرزندان ایران را تبریک گفتند. این پیام‌ها نشان دهنده توجه ویژه مسوولان به ورزش است. وزیر امور خارجه نیز با وجود مشغله این روزها همواره توجه ویژه‌ای به کشتی دارد.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اهمیت ورزش در نگاه رهبر انقلاب اظهار داشت: سال گذشته و در حالی که تیم‌ها پایه ما قهرمان شد معظم‌له پیام تبریک فرستادند. از این بابت باید از رهبر انقلاب ممنون باشیم که دارند ورزش را می‌بینند. امیدوارم دعای معظم‌له بدرقه راه ورزشکاران باشد.

وی در خصوص نتایج تیم کشتی ایران در بیشکک گفت: سختی‌های زیادی برای اعزام این ورزشکاران کشیده شد. تیم‌های ما با ۵۰ درصد توان رفتند و نتایج خوبی گرفتند. همچنین نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی نیز برای کسب سهمیه‌های باقی مانده به قرقیزستان اعزام شدند.

دبیر در خصوص حضور خود در بیشکک عنوان کرد: قرار است من نیز به قرقیزستان بروم، اما به خاطر مسائل ناشی از سیل تاکنون چند بار بلیط من کنسل شده است. تمام تلاشم این است تا به همراه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به محل برگزاری مسابقات گزینشی برویم. قرار است یک جلسه مهم بین وزیر ورزش با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی برگزار شود. امیدوارم خروجی آن جلسه به نفع ورزش اول کشور باشد.

منبع: ایرنا کد خبر 745497

دیگر خبرها

  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش بابت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا