Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یکی از دیدارهای حساس مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2019 تیم ملی فوتبال ایران و عمان به مصاف هم خواهند رفت.

روزنامه البیان امارات عنوان جالبی را برای این دیدار انتخاب کرد و نوشت که این بازی "چالش بین شور جوانی عمانی‌ها و دفاع آهنین ایران" است.

البیان نوشت: تیم‌ ‌ملی فوتبال عمان تیم بسیار جوانی است تا جایی که میانگین سنی تیم فربیک 24 سال است و آنها از انگیزه بالایی برخوردار هستند آن هم برابر تیمی که خط دفاعی آهنی و سنگربان شاخصی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید دید که کدام یک از این دو  تیم می‌تواند برنده این چالش باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال عمان بازی تیم ملی جام ملتهای آسیا روزنامه البیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب ستاره هالیوود به صعود تیمش

به گزارش "ورزش سه"، رکسهام که با مالکیت رایان رینولدز و راب مک‌الهنی، دو ستاره هالیوود در دسته چهارم فوتبال انگلیس حضور دارد، امروز با برتری ۶-۰ مقابل فارست گرین موفق شد برای دومین سال متوالی به دسته بالاتر صعود کند و روند عالی‌اش را ادامه دهد.

در این بازی آنها در نیمه اول به برتری ۴-۰ رسیدند و در نیمه دوم هم دو گل از رایان بارنت و جک ماریوت بازی را ۶-۰ کرد و یک نتیجه عالی برای رکسهام به ارمغان آورد.

علاوه‌بر این بازی درخشان، آنها به یک دستاورد بزرگ دیگر هم رسیدند، چراکه صعود تیم‌شان به لیگ دسته سوم فوتبال انگلیس قطعی شد. آنها فصل گذشته هم از دسته پنجم به سطح چهارم رسیده بودند.

رایان رینولدز که به دلیل فیلمبرداری کار جدیدش نتوانست در ورزشگاه حضور داشته باشد، در پستی جالب در فضای مجازی گفت:«چند سال پیش اگر به من می‌گفتی که یک روز برای یک بازی فوتبال که در شمال ولز برگزار می‌شود، اشک شوق خواهی ریخت، تو راب‌ مک‌الهنی بودی(حرف‌تان را باور نمی‌کردم). تبریک به رکسهام و همچنین به همکار و شریک جرمم. این سفری است که هیجان‌انگیزتر از هر زمان دیگری است.»

راب مک‌الهنی هم در حین بازی پستی از اکس (توییتر سابق) منتشر کرده بود که نشان می‌داد به همراه پسرش در حال دیدن بازی است. او همینطور تصویری از کاراکتری از سریال Its Always sunny in Philadelphia را در حال سیگار کشیدن منتشر کرده بود تا استرسش حین تماشای بازی را نشان دهد.

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - سه شنبه ۲۸ فروردین
  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۲۷ فروردین
  • روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۲۷ فروردین
  • (عکس) تیتر اول رسانه‌ها و روزنامه‌های بین‌المللی در پاسخ انتقامی ایران
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۲۶ فروردین
  • روزنامه‌های اقتصادی یک‌شنبه ۲۶ فروردین
  • واکنش جالب ستاره هالیوود به صعود تیمش
  • آمار جالب توجه پرسپولیس با اوسمار
  • حمایت جالب از فلسطین در یک بازی فوتبال در ترکیه + فیلم