Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@02:29:52 GMT

هزینه 63 هزار میلیاردی برای توسعه سواحل مکران

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۹۷۱۳

هزینه 63 هزار میلیاردی برای توسعه سواحل مکران

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، علی‌اکبر سلیمانی، معاون وزیر دفاع و دبیر ستاد توسعه سواحل مکران شب گذشته در اختتامیه همایش فرصت‌های سرمایه گذاری استان که در چابهار برگزار شد، گفت: سواحل مکران دارای ظرفیت بالایی در حوزه‌های مختلف است، اما برای شکوفایی این استعدادها نیاز به ورود سرمایه‌گذاران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر توسعه و آبادانی سواحل مکران تاکید ویژه‌ای دارند، اظهار کرد: بدین منظور ستاد توسعه سواحل مکران به ریاست معاون اول رئیس جمهوری و عضویت دستگاه‌های مرتبط در وزارت دفاع تشکیل شد.
دبیر ستاد توسعه سواحل مکران با اشاره به اینکه دولت در سال‌های اخیر تلاش زیادی برای بهبود زیرساخت‌های آن انجام داده است، ادامه داد: طرح‌های خوبی نظیر پتروشیمی، فولاد، مراکز تفریحی و گردشگری و ساخت هتل در چابهار اجرایی شده که نوید دهنده رونق اشتغال و توسعه این منطقه است.
وی اظهار کرد: مبلغ 63 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بیش از 40 پروژه مهم عمرانی و زیربنایی سواحل مکران در حال هزینه است.

احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم بیان کرد: برای جذب سرمایه‌های بخش خصوصی داخلی و خارجی باید دست در دست هم بگذاریم تا توسعه را به ارمغان آوریم.
وی با بیان اینکه همه مسئولان موظف به همکاری با سرمایه گذاران هستند، ادامه داد: مسئولان وظیفه دارند موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را از میان بردارند و راه را برای ورود سرمایه‌گذاران هموار سازند.
استاندار همچنین به موقعیت راهبردی چابهار اشاره کرد و افزود: چابهار از طریق دریا و مرز زمینی موقعیت مناسبی برای توسعه دارد و باید زیرساخت‌های حمل و نقل آن آماده شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا توسعه سواحل مکران چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بودجه عمرانی ۳ میلیاردی برای سازمان هواپیمایی

تین نیوز

در لایحه بودجه ۱۴۰۳، در بخش بودجه های عمرانی، اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۱ میلیون تومان برای سازمان هواپیمایی کشوری پیش بینی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جداول بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شامل بخش کلان، درآمدها و واگذاری دارایی های سرمایه ای، اعتبار طرح های تملک دارایی های سرمایه ای و شرکت ها و بانک های دولتی یکشنبه منتشر شد.

برای سال ۱۴۰۳، منابع بودجه کل کشور، ۶۳۴۷ میلیارد تومان پیش بینی شده که بودجه عمرانی (تملک دارایی های سرمایه ای) از این منابع، ۴۰۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است. در جدول اعتبار طرح های تملک دارایی های سرمایه ای دستگاه های اجرایی لایحه بودجه، اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۰۱ میلیون تومان برای سازمان هواپیمایی کشوری پیش بینی شده که بخشی از آن ها در زیر آمده است. 

برای تعمیرات اساسی و خرید تجهیزات و ماشین آلات، که در بودجه ۱۴۰۳، در اهداف کمی آن، تعمیر و نگهداری یک فروند هواپیمای فالکن و خرید ۴۰۰ قطعه تجهیزات اداری، فنی و تاسیساتی ذکر شده، بالغ بر ۲۳۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

برای خرید هواپیمای آزمایش استاندارد پرواز به میزان دو فروند، یک میلیون تومان پیش بینی شده است.

به منظور کمک های فنی و اعتباری حمل ونقل هوایی با هدف افزایش ظرفیت ناوگان مسافری هوایی به میزان ۴۳۴۵ صندلی در بودجه ۱۴۰۳، یک میلیون تومان پیش بینی شده است.

به منظور مشارکت وتکمیل فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • پیش بینی بودجه عمرانی ۳ میلیاردی برای سازمان هواپیمایی
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب مسیر نیکشهر- چابهار
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر