Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف شناسایی و حمایت از نوآوری های برگزیده ثبت نام جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش خلیج‌فارس با همکاری بنیاد‌های نخبگان استان‌های جنوب کشور آغاز شد.

سید حمدالله اکوانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره به میزبانی استان بوشهر و با مشارکت و حضور بنیاد نخبگان خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: یکی از اهداف اصلی این جشنواره آسان شدن مسیر تجاری سازی تا رسیدن به نقطه تولید انبوه و ثروت آفرینی است.
رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه ‌و ‌بویراحمد عنوان کرد: فقط اختراعی که تاریخ ثبت آنها، از سال 1392 به بعد است، مجاز به نام‌نویسی در جشنواره رویش هستند.
اکوانی تاکید کرد: باید نام ارائه دهنده اختراع در جشنواره رویش خلیج فارس و نام‌نویسی‌کننده آن در گواهی ثبت اختراع درج شود.
وی با بیان اینکه ظرفیت پیش‌بینی شده برای هر جشنواره محدود است، تصریح کرد: اختراع متقاضیان حضور در جشنواره در یک فرآیند داوری اولیه ارزیابی شده و برگزیدگان از میان آنها مجوز حضور در فرآیند داوری نهایی را دریافت می‌کنند.
اکوانی افزود: ابعاد علمی، نوآوری، کاربردی بودن و قابلیت تجاری‌سازی، از مهمترین شاخصه‌های اختراع برگزیده است.
رئیس بنیاد نخبگان با اشاره به اینکه این جشنواره 15 و 16 اسفندماه برگزار می‌شود، یادآور شد: ثبت‌نام در رویش خلیج‌فارس از طریق سایت boushehr.bmn.ir امکان‌پذیر است.
اکوانی گفت: هر مخترع تنها یک اختراع را برای داوری می‌تواند ارائه دهد و نام‌نویسی در سامانه به معنای حضور قطعی در جشنواره نیست.
9928/6110

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي جشنواره رويش بنياد نخبگان كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس، احسان رسولی اظهار داشت: صبا فولاد خلیج فارس در فروردين ماه سال جاری موفق به تولید ۱۳۱ هزار و ۸۱۱ تن بریکت گرم شد.

معاون بهره برداری شرکت صبا فولاد خلیج فارس ادامه داد: با ثبت این رقم، این شرکت رکورد جدیدی را در تولید ماهانه خود به ثبت رساند و از رکورد قبلی ماهانه این شرکت که ۱۲۹ هزار و ۴۰۰ تن بود، عبور کرد.

دیگر خبرها

  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم
  • رمزارزها به یکی از بسترهای فرار مالیاتی تبدیل شده اند
  • سیدافقهی: خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود/ سبحانیان: دغدغه ما جذب نخبگان در سیستم است
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌‎شود
  • خانه نخبگان بستری برای شناسایی کنشگران علمی کشور
  • خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود
  • اجرای «برنامه توانمندساز» بنیاد ملی نخبگان در مسیر نخبگی