Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: مجلس و دولت با حمایت از این مجتمع پروژه‌هایی که توان ساخت و تعمیر آن در کشور وجود دارد را به شرکت‌های خارجی سفارش ندهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  هرمز؛حمید رضائیان اصل،مدیرعامل شرکت مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران در گفتگو با خبرنگار ما بابیان اینکه این مجتمع صنعتی با تلاش شبانه‌روزی کارکنانش توانسته به جایگاه خوبی دست پیدا کند،اظهار کرد:با جذب نخبگان دانشگاهی و راه‌اندازی یک مرکز دانش‌بنیان توانستیم بسیاری از مشکلاتی که پیش روی صنعت کشتی‌سازی وجود داشت را مرتفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضائیان با اشاره به اینکه هر تهدیدی می‌تواند به وجود آورنده یک فرصت باشد، گفت: درگذشته دانش تعمیرات ریگ‌های حفاری در اختیار انگلستان و آمریکا بود، با شروع تحریم‌ها ما در این زمینه با مشکلاتی مواجه شدیم که توانستیم باوجود تحریم‌ها نه‌تنها به مرز این دانش دست پیدا کنیم بلکه از آن فراتر برویم و در زمینه‌ی تعمیر ریگ‌های حفاری به خودکفایی برسیم و امروز کشور در این زمینه خودکفاست.

مدیرعامل ایزوایکو با اشاره به اینکه ایزوایکو به دانش ساخت انواع شناورها با استانداردهای بین‌المللی دست‌یافته‌ گفت:این مجتمع نیازمند حمایت همه‌جانبه مجلس، دولت  است تا پروژه‌هایی که توان ساخت و تعمیر آن در کشور وجود دارد به شرکت‌های خارجی سفارش ندهند.

رضائیان بابیان اینکه دانشگاه باید در حوزه‌ منابع انسانی نیز ورود کند، گفت: دانشگاه باید با شناخت مشکلات صنعت نیروهای کارآمد را جهت رفع مشکلات صنعت تربیت کند تا ارتباط بین صنعت و دانشگاه پویا و کاربردی باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مجتمع  دامداری  بخش خصوصی استان اردبیل نیازمند حمایت دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل این مجتمع در بخش مشگین شرقی واقع شده و مرحله نخست آن اخیرا مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • در ساخت و تعمیر کشتی به خودکفایی رسیده ایم
  • جهش تولید طلای صنعت پتروشیمی با توان فنی ایرانی در کوروش
  • بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
  • بزرگترین مجتمع  دامداری  بخش خصوصی استان اردبیل نیازمند حمایت دولت
  • تاسیس شرکت دانش‌بنیان از سوی ایرانیان خارج کشور حمایت می‌شود
  • دانش‌بنیان شدن صنعت نفت به توسعه زنجیره ارزش کمک می‌کند
  • پنج دهه تلاش، 14 هزار نفر اشتغال و تولید سالانه 58 میلیون قطعه خودرو در کروز
  • کانکت پلاس پلی برای بازگشت نخبگان و تأسیس شرکت دانش بنیان