Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد دام قاچاق سبک، طی 72 ساعت اخیر و حین انتقال به استان های مرزی، کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه ارزش این تعداد گوسفند که فاقد مجوز نقل و انتقال بود از سوی کارشناسان پلیس، مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون ریال برآور شد، اظهار داشت: 68 راس از این تعداد احشام قاچاق در آزادراه زنجان - قزوین و 119 راس مابقی نیز در یکی دیگر از مسیرهای اصلی این استان، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحمتی افزود: این کامیون ها به دلیل حمل دام قاچاق از سوی پلیس توقیف شد و رانندگان کامیون ها نیز به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند تا مورد اعمال قانون قرار گیرند.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی این استان حین کنترل مسیرهای مواصلاتی زنجان به این 2 دستگاه کامیون مشکوک شده و به منظور بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کرده و دام ها را ضبط کردند.
6084/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پلیس آگاهی خودرو قاچاق ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون (اصفهان): حدود ۱۴۰ راس گوسفند با یک دستگاه تریلی کانتینردار از سمت بروجرد استان لرستان به سمت خمینی شهر اصفهان درحال انتقال بودند که این اتفاق افتاده است.

به گزارش عصر ایران؛ چوپان نیز همراه گوسفندان در داخل کانتینر تریلی مستقر بود. هنگامی که این خودرو در دوشنبه ششم فروردین‌ماه جاری در محدوده روستای «کُرد سُفلی» در ورودی بخش کَروَن این شهرستان بوده است، گشت مبارزه با قاچاق به آن مشکوک می‌شود و از راننده می‌خواهد تا درِ کانتینر را باز کند.

 ماموران گشت مبارزه با قاچاق هنگام باز شدن درِ کانتینر مشاهده کردند که بیشترِ گوسفندان موجود تلف شده‌اند و چوپان همراه آن‌ها نیز جان باخته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم| جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی
  • کشف ۵ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل از ۹ دستگاه کامیون
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • واکسیناسیون بیش از یک میلیون رأس دام در زنجان
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه خفگی چوپان و گوسفندان
  • جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 
  • (ویدیو) جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی
  • کشف ۱۵ تُن آرد قاچاق در اردبیل
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان