Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمدالله اکوانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره به میزبانی استان بوشهر و با مشارکت و حضور بنیاد نخبگان خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
وی بیان کرد: یکی از اهداف اصلی این جشنواره آسان شدن مسیر تجاری سازی تا رسیدن به نقطه تولید انبوه و ثروت آفرینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه ‌و ‌بویراحمد عنوان کرد: فقط اختراعی که تاریخ ثبت آنها، از سال 1392 به بعد است، مجاز به نام‌نویسی در جشنواره رویش هستند.
اکوانی تاکید کرد: باید نام ارائه دهنده اختراع در جشنواره رویش خلیج فارس و نام‌نویسی‌کننده آن در گواهی ثبت اختراع درج شود.
وی با بیان اینکه ظرفیت پیش‌بینی شده برای هر جشنواره محدود است، تصریح کرد: اختراع متقاضیان حضور در جشنواره در یک فرآیند داوری اولیه ارزیابی شده و برگزیدگان از میان آنها مجوز حضور در فرآیند داوری نهایی را دریافت می‌کنند.
اکوانی افزود: ابعاد علمی، نوآوری، کاربردی بودن و قابلیت تجاری‌سازی، از مهمترین شاخصه‌های اختراع برگزیده است.
رئیس بنیاد نخبگان با اشاره به اینکه این جشنواره 15 و 16 اسفندماه برگزار می‌شود، یادآور شد: ثبت‌نام در رویش خلیج‌فارس از طریق سایت boushehr.bmn.ir امکان‌پذیر است.
اکوانی گفت: هر مخترع تنها یک اختراع را برای داوری می‌تواند ارائه دهد و نام‌نویسی در سامانه به معنای حضور قطعی در جشنواره نیست.
9928/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان بوشهر ثروت خلیج فارس کهگیلویه و بویراحمد نخبگان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، فاطمه تختی نژاد در مصاحبه با خبرنگار صداو سیما افزود: مهم‌ترین این برنامه‌ها صبح بخیر هرمزگان، کلودنگ عشق، پسین هرمزگان و آهنگ تندرستی است.
وی گفت: به طور میانگین هفته‌ای یک بار رادیو خلیج فارس با رادیو‌های سراسری مانند، معارف، ایران و قرآن و نیز رادیو‌های استان‌های دیگر اجرای مشترک دارد.
رادیو خلیج فارس از سال ۱۳۴۵، بعد از رادیو ارومیه فعالیت خود را آغاز کرد.
در کشور نیز رادیو ۸۴ ساله شد.

بیشتربخوانید:معرفی نفرات برگزیده پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر هرمزگان

دیگر خبرها

  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • گشایش غرفه هنر ایران در ونیز/ رژیم صهیونیستی از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • گشایش غرفه ایران در ونیز هفته آتی/ اسرائیل از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد