Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@05:32:22 GMT

عکسی زیر خاکی از اوباما و همسرش

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۹۸۵۵

عکسی زیر خاکی از اوباما و همسرش

رئیس جمهور سابق آمریکا در صفحه توئیتر شخصی‌اش عکسی قدیمی از خود و همسرش را به اشتراک گذاشت. آفتاب‌‌نیوز : باراک اوباما، با نام صحیح باراک حسین اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا به عنوان چهل و چهارمین رئیس جمهور این کشور شناخته می شود. پدرش یک مهاجر کنیایی سیاه پوست و مادرش یک زن سفید پوست اهل ایالت کانزاس آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باراک اوباما بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷ به مدت دو دوره ۴ ساله پست ریاست جمهوری آمریکا را بر عهده داشت. از اتفاقات مهم دوران ریاست جمهوری اوباما تحریم ایران و سپس انعقاد توافق هسته‌ای با ایران بود.

اوباما پس از اتمام دوره ریاست جمهوری خود به همراه خانواده‌اش به یک عمارت بزرگ در شهر پام اسپرینگز (Palm Springs)، شهری در جنوب ایالت کالیفرنیا نقل مکان کردند. خانه جدید آن‌ها در سال ۱۹۲۸ ساخته شده و ۴.۳ میلیون دلار قیمت دارد. این خانه دارای ۹ اتاق خواب و ۸ حمام است. قرار بود خانواده اوباما به مدت دو سال و تا پایان تحصیلات دختر کوچکش در این خانه سکونت داشته باشند.
اما با وجود آنکه اوباما از دنیای پرهیاهوی سیاست کنار رفته است، او به تازگی به مناسبت تولد ۵۵ سالگی همسرش میشل، عکسی قدیمی از خود و وی را در صفحه اینستاگرام و توئیترش به اشتراک گذاشت که خبرساز شد. اوباما در کپشن این عکس تولد همسرش را به او تبریک گفت. انتشار این عکس با واکنش همسر اوباما نیز همراه بود و او نیز در پاسخ به این توئیت از اوباما تشکر کرد. در این عکس اوباما در حالی که در کنار همسرش میشل ایستاده است، دیده می‌شود. انتشار این عکس با واکنش کاربران نیز همراه بود و برخی از آن‌ها دوباره آن را به اشتراک گذاشتند. این عکس تاکنون بیش از ۴.۶ میلیون لایک در اینستاگرام و ۱.۱۵ میلیون لایک در توئیتر داشته است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اوباما میشل اوباما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معصومه کریمی بازیگر زیر آسمان شهر متولد ۲۷ آذر ۱۳۵۳ است. معصومه کریمی با ایفای نقش سارا همسر بهروز پیرپکاجکی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر به شهرت رسید و با بازی در نمایش و چند داستان دیگر جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از سی‌وششمین جشنواره تئاتر فجر گرفت.

به گزارش فرادید، شروع بازیگری اش در سینما در سال ۱۳۷۲ با فیلم جاده عشق به کارگردانی رجب محمدین بودف با مجموعه پرواز ۵۷ به کارگردانی مهران مدیری در سال ۷۲ وارد قاب تلویزیون شد اما یک سال بعد بود که در سریال ساعت خوش شان به کارگردانی مدیری درخشید و به شهرت رسید.

بازی در سریال زیر آسمان شهر در سال ۱۳۸۰ در نقش سارا باردیگر وی را بر سر زبان ها انداخت تا جایی که اغلب مردم بعد از گذشت چندین سال هنوز وی را با نام سارا بیاد می آورند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898190

دیگر خبرها

  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود ! +عکس
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در شهرستان دامغان
  • تخصیص ارز محموله‌های برنج در انتظار تأیید بانک مرکزی
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • همخوانی علیرضا بیرانوند و همسرش در کنسرت
  • برنج وارداتی هم از سفره مردم پر می‌کشد؟
  • سر ریز شدن ۳۷۵ بند سنگی ملاتی و خاکی در نیکشهر
  • بازار برنج؛ از چالش تخصیص تا افزایش قیمت داخلی
  • آبگیری یک میلیون و ۱۰۰ هزار متر مکعب از بند‌های خاکی و سنگی ملاتی