Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@22:03:03 GMT

این 2 قاتل باید دستگیر می شدند !

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۹۸۵۹

این 2 قاتل باید دستگیر می شدند !

رکنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با هوشیاری مأموران پلیس شهرستان «سیب و سوران»، دو قاتل فراری که جوانی ۲۰ ساله را به قتل رساندند در کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر شدند.

سردار محمد قنبری درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از وقوع یک فقره قتل مسلحانه جوانی ۲۰ ساله در دی ماه جاری در یکی از خیابان های شهرستان سیب و سوران موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهمان پس از ارتکاب جرم از صحنه جنایت متواری و از این شهرستان خارج شدند.
وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی و رصدهای اطلاعاتی موفق شدند قاتلان را شناسایی و رد زنی و هنگامی که به صورت مخفیانه وارد حوزه استحفاظی شهرستان سیب و سوران شده بودند در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۲ نفر را دستگیر کنند.
سردار قنبری بیان داشت: در بررسی این پرونده قضائی مشخص شد قاتلان به دلیل اختلافات خانوادگی، مقتول را با یک قبضه سلاح گرم به قتل رساندند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهمان که ۲ جوان در حدود ۲۳ سال هستند در بازجوئی ها به قتل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شوهر بی غیرتم می خواست مرا بفروشد / مهنوش در دادگاه اشک همه را در آورد + عکس اقدام منشوری 2 جوان در حمله به 2 دختر در ائل گولی تبریز + فیلم و عکس توطئه بی رحمانه مینا 16 ساله و ناپدری پلید برای به زندان انداختن مادر بی نوا اولین فیلم از تیراندازی وحشیانه در ورزشگاه سقز / این فوتبالیست به کما رفت + عکس طلاق یک زوج مشهدی حمام خون به راه انداخت / جنگ 20 زن و مرد با سلاح سرد و گرم + عکس گفتگو با خانواده های شهدای پلاسکو / از دخترکی که هنوز رخت سیاه بر تن دارد تا پیر شدن یک شبه یک مادر مرد تهرانی با چاقو و چکش به جان همسرش افتاد / دخترم را از دست مادرش نجات داد دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 3 سال زندان به خاطر سوار کردن دختر غریبه به ترک موتور ماجرای دستگیری حامد کاویانپور چه بود؟ +فیلم محله ای در تهران که هنوز بوی مرگ می دهد ! اعتراف مرد مست به حمله وحشیانه به زن تهرانی + گفتگو این زن جوان چرا در پرواز هواپیمای بویینگ 707 بود ؟+ عکس کشف تونل های داعش در بابل / تیپ علی اکبر وارد عمل شد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل پلیس جرم جنایت اخبار حوادث فرمانده انتظامی دستگیر ساعت دو قاتل فراری سوران عکس فیلم زن مادر صبح مشهد جوان زندگی دختر جوان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد

عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام اظهار کرد: هشتم آذرماه سال گذشته این فرد در یکی از مراکز خرید شهر ایلام، شهروند ایلامی را در پی بروز درگیری و اختلاف به قتل رسانده و متواری شده بود.

وی افزود: با رصدهای پلیسی، پیگیری های ویژه دادسرا، بازپرس مسئول پرونده و پلیس آگاهی استان، محل اختفای این قاتل فراری که قصد خروج از مرز را داشت، در شهرستان بوکان از توابع استان آذربایجان غربی ردگیری شد.

بخشنده یادآور شد: با دستور دادستان و بازپرس پرونده، شامگاه گذشته این قاتل فراری در یکی از غذاخوری های این شهر دستگیر شد.

دادستان ایلام تاکید کرد: خشونت و رفتارهای مجرمانه ای که امنیت جامعه را هدف قرار دهد خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و در این خصوص کمترین مماشاتی با هیچ شخصی نخواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد