Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@20:39:01 GMT

تعطیلی برخی مدارس اردبیل در روز ۳۰ دی ماه

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۹۸۹۰

تعطیلی برخی مدارس اردبیل در روز ۳۰ دی ماه

بر اساس اعلام رسمی اداره کل آموزش و پرورش برخی از مقاطع تحصیلی نوبت صبح روز یکشنبه در اردبیل و خلخال تعطیل اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا بهنقل از سبلان‌ما،در پی تداوم برودت دما اداره کل آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد مدارس نوبت قبل از ظهر امروز 30 دی ماه در اردبیل وخلخال در مقطع پیش دبستانی تعطیل است و فعالیت آموزشی مقاطع ابتدایی در خلخال نیز با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روز شنبه29 دی ماه نیز در شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و نمین تنها مقطع پیش دبستانی و در هیر نیز مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت بعدازظهر تعطیل اعلام شد؛ همچنین در نوبت پیش از ظهر شنبه نیز مدارس شهرهای اردبیل، سرعین، نمین، نیر، هیر، خلخال، کوثر، شاهرود، خورش رستم، مشگین‌شهر، ارشق، لاهرود و انگوت در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و در گرمی مقطع پیش دبستانی تعطیل بودند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران باید تا سفر بعدی به شهرستان خلخال پروژه‌های مصوب دور‌های گذشته سفر شهرستانی را بر اساس زمان‌بندی اجرا و گزارش آن را ارائه کنند.
وی با اشاره به برخی نیاز‌های ضروری خلخال از جمله احداث مدرسه، افزود: کارشناسی دقیق مکان و نیازسنجی تعداد کلاس و شروع عملیات اجرایی ضروری است.
استاندار اردبیل گفت: اجرای اردوگاه دانش‌آموزی در خلخال نیز از جمله موضوعات مورد نیاز دانش‌آموزان بوده و لازم است جزو مصوبات سفر بعدی به این شهرستان باشد.
عاملی با اشاره به نیازمندی‌های خلخال از جمله جاده کلور - درام، آب هشتجین و کلور، شبکه فاضلاب کلور، سد‌های معیشتی شهرستان و اردوگاه ازناو - خلخال، تصریح کرد: مدیران برای آغاز اجرای این پروژه‌ها و یا جلوگیری از غیرفعال شدن اجرا، پیگیری‌های لازم را داشته باشند.
در این نشست که در ادامه نشست‌های بررسی مسائل پروژه‌های شاخص شهرستان‌های استان اردبیل برگزار شد، موضوعات دیگری، چون مشکلات مربوط به معدن و موضوعات مرتبط با دستگاه‌های کشاورزی، راهداری و آموزش‌وپرورش هم مطرح و راهکار‌های لازم برای رفع مشکلات و تسهیل امور اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت