Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سرهنگ ملکی از کشف ۲۷ هزار لیتر فرآورده نفتی خارج از شبکه نفت و گاز در شهرستان اشتهارد خبر داد.

سرهنگ کامران ملکی فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با کالای قاچاق، مأموران پلیس آگاهی شهرستان اشتهارد به یک دستگاه تریلر تانکردار که از محور بوئین زهرا به سمت شهرک صنعتی اشتهارد در حال حرکت بود، مظنون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مأموران دستور توقف خودرو را صادر و در بازرسی از آن ۲۷ هزار لیتر فرآورده نفتی خارج از شبکه نفت گاز کشف کردند که بر اساس برآورد کارشناسان ۵۵۰ میلیون ریال ارزش تقریبی آن است.
سرهنگ ملکی با اشاره به اینکه یک نفر در این رابطه دستگیر شده است، گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مبارزه با کالای قاچاق مسئولیت پلیس در این خصوص بیش از پیش بوده و برابر دستورالعمل‌ها و ابلاغیه‌های صادره به صورت کاملا فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد و فعالیت قاچاقچیان فرآورده‌های نفتی و کالا رصد می‌شود.
اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شوهر بی غیرتم می خواست مرا بفروشد / مهنوش در دادگاه اشک همه را در آورد + عکس اقدام منشوری 2 جوان در حمله به 2 دختر در ائل گولی تبریز + فیلم و عکس توطئه بی رحمانه مینا 16 ساله و ناپدری پلید برای به زندان انداختن مادر بی نوا اولین فیلم از تیراندازی وحشیانه در ورزشگاه سقز / این فوتبالیست به کما رفت + عکس طلاق یک زوج مشهدی حمام خون به راه انداخت / جنگ 20 زن و مرد با سلاح سرد و گرم + عکس گفتگو با خانواده های شهدای پلاسکو / از دخترکی که هنوز رخت سیاه بر تن دارد تا پیر شدن یک شبه یک مادر مرد تهرانی با چاقو و چکش به جان همسرش افتاد / دخترم را از دست مادرش نجات داد دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 3 سال زندان به خاطر سوار کردن دختر غریبه به ترک موتور ماجرای دستگیری حامد کاویانپور چه بود؟ +فیلم 8 شرور مشهدی وسط خیابان راننده جوان را تکه تکه کردند خودکشی بازیگر زیبا و معروف سینما+ تصاویر کشف تونل های داعش در بابل / تیپ علی اکبر وارد عمل شد+ عکس در دیدار فرشته نجات با سرهنگ مهدوی بازمانده حادثه سقوط هواپیما در کرج چه گذشت؟ + فیلم و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس قاچاق اخبار حوادث نفت و گاز کشف شهرستان اشتهارد سرهنگ عکس فیلم زن مادر صبح مشهد جوان زندگی دختر جوان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در سواحل مکران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سرهنگ علی حاجت پور در تشریح این خبر، گفت: مأموران این فرماندهی، از خروج چند فروند شناور حامل سوخت قاچاق از کشور مطلع شدند و سریعاً دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: پس از حضور دریابانان در محل، یازده فروند شناور حامل سوخت قاچاق را مشاهده و با اقتدار آنها را توقیف کردند.

وی خاطر نشان کرد: دریابانان، در این عملیات‌ها موفق شدند، ضمن توقیف یازده فروند شناور و دستگیری ۱۳ نفر متهم، مقدار یازده هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی چابهار با اشاره به ارزش بیش از پنج میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال سوخت‌ها مکشوفه، خاطر نشان کرد: سوخت‌ها کشف شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

حاجت پور در خاتمه خاطر نشان کرد: دریابانان با عزم مصمم و اراده پولادین در پاسداری از مرزهای شهرستان و مبارزه بی امان با پدیده قاچاق اجازه هیچ گونه فعالیت غیرقانونی را به احدی نخواهند داد.

کد خبر 6063636

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۹ میلیون لیتری بنزین در جایگاه های گیلان همزمان با تعطیلات نوروزی
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • انتخاب عکس نوجوان سبزواری درسالانه عکاسی از موزه‌های نفت
  • کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در سواحل مکران
  • رونمایی از کتاب «میدان نفتون، از آغاز تاکنون»
  • فعالیت ۳۵۰ جایگاه توزیع سوخت در اصفهان
  • بزرگترین شرکت خدمات میدان نفتی جهان از روسیه خارج نمی‌شود
  • نظارت هفتگی بر جایگاههای سوخت استان اصفهان
  • نظارت بر جایگاههای سوخت استان اصفهان بصورت هفتگی
  • بازدید استاندار اصفهان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان