Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع نفت‌گاز یورو ۴ در بیش از ۴۱۲ جایگاه کلان شهر و شهر کشور خبر داد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، سیدمحمدرضا موسوی‌خواه گفت: با تلاش‌های انجام شده در وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برای تولید سوخت پاک در پالایشگاه‌های کشور، هم اکنون بنزین یورو ۴ در همه کلان‌شهر‌های کشور و گازوئیل یورو ۴ افزون بر کلانشهر‌ها در بیش از ۱۱۲ شهر هم توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که تولید بنزین و گازوئیل یورو ۴ و ۵ در بسیاری از پالایشگاه‌های کشور در حال انجام است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد توزیع بنزین و گازوئیل با کیفیت در همه کلانشهر‌ها و بسیاری از شهر‌های کشور باشیم، افزود: تلاش می‌کنیم تا بنزین و گازوئیل یورو ۴ در همه ۳ هزار و ۶۰۰ جایگاه عرضه بنزین و ۲ هزار و ۴۰۰ جایگاه عرضه نفت‌گاز توزیع شود.

موسوی‌خواه با اشاره به این که هم‌اکنون در همه جایگاه‌های عرضه سوخت سطح کلانشهر‌ها و شهر‌های استان تهران، مرکزی و البرز بنزین و نفت‌گاز یورو ۴ توزیع می‌شود، گفت: در شهر مشهد و استان خراسان رضوی به بیش از ۹۰ درصد مصرف در نفت گاز یورو رسیده‌ایم و در شهر‌هایی نظیر تربت حیدریه و مسیر‌های مواصلاتی آن به‌طور کامل عرضه نفت گاز یورو انجام می‌شود.

وی همچنین از توزیع بنزین یورو ۴ تولیدی در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در استان‌های بندرعباس، سیستان و بلوچستان، بوشهر، کرمان، یزد، اصفهان، تهران و قم خبر داد.

نظارت جدی بر عمکلرد جایگاه‌ها و برخورد با تخلفات احتمالی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به سخت و طاقت‌فرسا بودن خدمات جایگاه‌داری و عرضه بی‌وقفه سوخت در کشور گفت: نظارت جدی بر عملکرد جایگاه‌ها، برخورد بدون اغماض با تخلفات احتمالی در جایگاه‌ها، فعال بودن شبانه‌روزی گروه‌های نظارتی و نظارت گسترده در تمام جایگاه‌ها از جمله اقدامات نظارتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بر روند توزیع سوخت در کشور است، به نحوی که کنترل کیفی هفتگی تمامی جایگاه‌ها (بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ جایگاه و بیش از ۵۰ نازل)، آزمون‌های کمی ماهانه، آزمون‌های دوره‌ای سه یا ۶ ماهه توسط اداره استاندارد برای کنترل کیفی و کمی سوخت توزیعی انجام می‌شود.

توزیع سوخت پاک در مصارف عمده صنعتی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین از توزیع گازوئیل یورو ۴ در مصارف عمده صنعتی خبر داد و گفت: اولویت ما در این بخش مصرف‌کنندگانی هستند که آلودگی‌های بیشتری تولید می‌کنند و سوخت توزیعی در بین همه مصرف‌کنندگان عمده صنعتی در استان‌های تهران، البرز و مرکزی هم اکنون یورو ۴ است.

موسوی‌خواه همچنین با اشاره به تغییر نام اپلیکیشن پمپ‌بنزین یاب به نام باک و به‌روزرسانی آن در یک محیط جذاب‌تر گفت: اطلاعات و جزئیات جایگاه‌هایی که بنزین و گازوئیل یورو ۴ در کشور توزیع می‌کنند، به صورت کامل در سایت و اپلیکیشن پمپ‌بنزین یاب موجود است.

وی از مردم خواست: با توجه به مصرف بالای سوخت در کشور و بالابودن تعداد خودرو‌های تک‌سرنشین، به منظور مدیریت بهینه سوخت در کشور و پیشگیری از آلودگی هوا و هدرروی سرمایه‌های ملی، سوخت مصرفی را مدیریت کرده و نسبت به اطلاع‌رسانی تخلفات احتمالی در جایگاه‌ها از طریق شماره تلفن ۰۹۶۲۷ اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سوخت موسوی خواه وزارت نفت پالایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۵۵ جایگاه سوخت زنجان در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حبیبی گفت: روزانه به طور میانگین یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در استان زنجان توزیع می‌شود که این میزان با آغاز سفر‌های نوروزی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه زنجان در مسیر ترانزیت و همسایگی استان‌های پرجمعیت کشور قرار دارد، افزود: در حال حاضر بیش از ۸۰۰ نازل در جایگاه‌های عرضه سوخت استان فعال است که تعداد آن ها طبق برنامه ریزی انجام شده به هزار نازل خواهد رسید.


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان ادامه داد: طرح کنترل و نظارت کشوری، استانی و شهرستانی جایگاه‌های عرضه سوخت از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه امسال در سه نوبت از تمامی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی بازدید می‌شود.

حبیبی گفت: شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان با ۶۷ مرکز عرضه بنزین، ۴۷ مرکز عرضه نفت گاز و ۴۱ مرکز عرضه سی ان جی در خدمت عموم هموطنان بوده و ذخیره سازی سوخت به میزان کافی انجام شده است.

وی افزود: در مواقع عادی روزانه به طور میانگین ۵۰۰ هزار مترمکعب سی ان جی در ۴۰ باب جایگاه عرضه سی ان جی در استان توزیع می‌شود که این میزان نیز در ایام تعطیلات و سفر‌های نوروزی افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • مصرف سوخت در سراسر کشور همچنان افزایشی است
  • توزیع ۲۹ میلیون لیتری بنزین در جایگاه های گیلان همزمان با تعطیلات نوروزی
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز بهار
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت/ توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • مصرف حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی
  • بنزین ارزان سی ان جی را از رونق انداخت
  • فعالیت ۱۵۵ جایگاه سوخت زنجان در ایام نوروز
  • فعالیت ۳۵۰ جایگاه توزیع سوخت در اصفهان