Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، سایت یادشده که GoFundMe نام دارد، با همکاری «دیپاک چوپرا» نویسنده و پزشک آمریکایی هندی الاصل، پیکاری را به منظور جمع اوری کمک مالی از طریق اینترنت برای کارکنان دولت آغاز کرده تا این افراد که نزدیک به یک ماه است، حقوقی دریافت نکرده اند و در شرایط دشواری به سر می برند، حداقل مبالغ مورد نیاز برای تداوم زندگی را در اختیار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است چند موسسه خیریه و غیرانتفاعی دیگر نیز با جمع آوری پول و پخت غذا در طرح یادشده مشارکت کنند. برخی کاربران اینترنت نیز با استفاده از هشتگ #ChefsForFeds برای تهیه غذا برای این افراد در حال برنامه ریزی هستند.

فعالان این طرح تاکید کرده اند که هیچ کاری با سیاست ندارند و تنها قصد دارند به افراد نیازمند کمک کنند؛ به خصوص که با تداوم درگیری ترامپ و کنگره امریکا بعید به نظر می رسد در آینده نزدیک مشکل تعطیلی دولت آمریکا حل شود.

کد خبر 4517909

منبع: مهر

کلیدواژه: اینترنت تعطیلی دولت امریکا حقوق کارمندان دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا

دادگاه عالی آمریکا امکان جریمه افراد بی خانمان به دلیل چادر زدن در مکان‌های عمومی را بررسی می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دادگاه عالی آمریکا امروز روند قانونی شدن اعطای مجوز به مقامات شهری برای جریمه کردن افراد بی خانمان به دلیل چادر زدن در مکان های عمومی را بررسی می کند.

براساس این گزارش دادگاه تجدیدنظر نهم حکم داد که مقامات شهری نمی توانند افراد بی خانمان را به دلیل چادر زدن در مکان های عمومی زمانی که هیچ پناهگاه دیگری نداشته باشند، جریمه کنند، گرچه شهرداری ها ضمن حمایت از این حکم خواستار تغییر این دیدگاه شدند.

در همین حال مقامات شهری اظهار کردند که محدودیت ها مانع از اجرای قوانین منطقی علیه چادر زدن در برخی مکان های عمومی می شود در حالی که حامیان افراد بی خانمان معتقدند یک تغییر می تواند به طور موثر بی خانمان های موجود را مجرم تلقی کند.

این دعوی قضایی از سوی مقامات شهر گرنت پس در ایالت اورگان مطرح شد. جایی که قوانین جدی در این باره اجرا می شود و افراد بی خانمان به ازای هر شب چادر زدن در مان های عمومی مبلغ 295 دلار جریمه می شوند.

وکیل شهرداری این شهر در این باره گفت: مسدود کردن این قانون، توجه به موضوع افزایش چادر زدن در مکان های عمومی را غیرممکن می کند. افرادی که اقدام به چادر زدن می کنند عموما افرادی ناامن، ناسالم و مشکل آفرین برای هر کسی هستند.

این در حالی است که همزمان با افزایش شدید بهای مسکن، نرخ بی خانمانی به رکورد بی سابقه ای رسیده است. بی خانمانی پدیده ای شایع در سواحل غربی است که هزینه های اجاره مسکن در آنجا بسیار بالاست و دمای معتدل تر باعث افزایش شمار بی خانمان ها در این منطقه شده است.

براساس آمارهای وزارت مسکن و توسعه شهری آمریکا، حدود 650 هزار بی خانمان در سراسر کشور وجود دارد که حدود یک سوم آنها در سواحل غربی زندگی می کنند.

در همین حال بحث در مورد این موضوع در مرکز متمم هشتم قانون اساسی آمریکا قرار گرفته که در آن حامیان افراد بی خانمان معتقدند جریمه کردن این قبیل افراد تنبیهی ظالمانه و غیرمعمول است.

شهرداران شهرهای سان فرانسیسکو، فونیکس و 20 دادستان جمهوری خواه دیگر از سراسر کشور، از دادگاه عالی خواستند تا هر چه سریعتر به این پرونده رسیدگی کند. انتظار می رود حکم دادگاه در اواخر ماه ژوئن اعلام شود.

تشدید سرکوب بی خانمان‌ها در کالیفرنیا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • تداوم آرامش و ثبات بازار برنج کشور با حمایت دولت
  • بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا
  • افزایش دستمزد کارگران در مقایسه با کارمندان بیشتر بود
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • تردیدها نسبت به تداوم حمایت نظامی آمریکا از اوکراین پس از انتخابات ۲۰۲۴
  • تداوم تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • با تعطیلی پنجشنبه‌ها حقوق کارگران و کارمندان کاهش می یابد؟
  • ساعت هوشمند Boat Storm Call 3 چه مشخصاتی دارد؟
  • سکولاریسم جهانی و تهاجم فرهنگی مهم‌ترین عاملان بی‌حجابی هستند