Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ‌نادیا صداقت با بیان اینکه زمین‌لرزه‌ای با شدت ۴درجه در مقیاس ریشتر ساعت ۴۵دقیقه و ۸ثانیه بامداد یکشنبه، ۳۰ دی ماه شهر سی‌سخت را لرزاند، افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدومی بر جای نگذاشت‌.

وی اظهارکرد: تا این لحظه گزارشی از خسارات احتمالی این دو زمین لرزه به ما گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت ۴۵دقیقه و ۸ ثانیه بامداد یکشنبه، ۳۰ دی ماه زمین‌لرزه‌ای با شدت ۴درجه در مقیاس ریشتر شهر سی‌سخت، مرکز شهرستان دنا را لرزاند . این زلزله در عمق ۱۰کیلومتری زمین و در فاصله ۷کیلومتری سی‌سخت، کهگیلویه و بویراحمد،  ۱۹کیلومتری کمه اصفهان و ۲۰ کیلومتری چیتاب، کهگیلویه و بویراحمد رخ داد. ‌این زمین لرزه در یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز احساس شده است.

همچنین زمین لرزه ای دیگر ساعت ۳ و ۴۱ دقیقه و ۱۴ ثانیه بامداد روز یکشنبه، ۳۰ دی ماه به بزرگی ‌۲.۵ ریشتر در عمق  ۸ کیلومتری زمین، سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کهگیلویه و بویراحمد اصفهان زلزله زمین کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا پیمان جو افزود: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ششم فروردین ماه ۱۴۰۳ هم تردد ۳۵۹ هزار و ۱۸۹ خودرو درخروجی‌های این استان ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد کاهش داشته است.
وی اضافه کرد: جاده یاسوج - پاتاوه - اصفهان و محور بابامیدان - دوگنبدان پر تردد‌ترین محور‌های استان در این ایام بودند.

دیگر خبرها

  • وقوع زمین لرزه در کابل
  • غرق‌شدگی خانم ۴۰ ساله در بویراحمد
  • زمین لرزه سالند خسارتی در پی نداشت
  • زلزله سالند دزفول خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۵ ریشتری در خوزستان
  • زلزله‌ ۴.۵ ریشتری سالند را لرزاند
  • زمین لرزه ۴.۵ ریشتری در دزفول
  • زمین لرزه ۴.۵ ریشتری در سالند دزفول
  • خوزستان لرزید
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد