Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف استان برگزار می شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذ بایجان غربی رضا حسینی در جلسه هماهنگی برنامه های افتتاحی پروژه های عمرانی و اقتصادی دهه مبارک فجر استان با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در مرکز استان گفت: نظیر این نمایشگاه نیز در شهر های مختلف استان در ایام مبارک پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شاخص و پایه ارائه آمار و عملکرد در ایام دهه مبارک فجر به مردم شاخص های آماری سال 1357 بر اساس آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواهد بود.
وی همچنین از چاپ کتاب دستاوردهای 40 ساله نظام اسلامی در آذربایجان غربی خبر  داد .
حسینی همچنین با اشاره به تقارن ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت : مسئولان دستگاه های اجرایی استان در برگزاری برنامه های افتتاحی خود بگونه ای برنامه ریزی کنند تا شان این ایام حفظ شود.
معاون استاندار آذربایجان غربی در ادامه با تاکید بر حضور پرشور مردم و مسئولان در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن گفت: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس خواهند کرد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ۲۲ بهمن آذربایجان غربی انقلاب سازمان مدیریت و برنامه ریزی نظام اسلامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۰۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،غلامرضا صالحی عصر سه‌شنبه با حضور در جلسه چهار ساعته شورای معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حدود پنج درصد برنامه نهضت ملی روستایی کشور برای آذربایجان‌غربی برنامه ریزی شده است و با توجه به تعریف ۳۵۰ هزار واحدی، ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در برنامه نهضت ملی روستایی این استان قرار دارد.   وی ادامه داد: در این میان ۲۴۰ هزار واحد به بانک معرفی شده است که این رقم در آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد است.   صالحی با اشاره به تعداد قرداد‌های نهضت ملی روستایی گفت: از این تعداد نیز ۱۱۰ هزار واحد قراردادشان عقد شده که ۶ هزار و ۸۰ واحد آن مربوط به آذربایجان‌غربی است.

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • بررسی ابعاد پاسخ مقتدارانه سپاه پاسداران در گفت و گوی خبری سیمای آذربایجان غربی
  • مصدوم شدن دو نفر در ارومیه بدلیل انفجار کپسول گاز
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • «وعده صادق» حیرت جهانیان را برانگیخت/سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب