Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید علی‌اکبری کلیشمی، حافظ کل قرآن کریم در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با اشاره به انتخابش به‌عنوان نماینده کشورمان در چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام اظهار کرد: قرار بود مرحله انتخابی نمایندگان کشورمان در 3 مرحله انجام شود اما به دلیل صرفه‌جویی در هزینه‌ها مرحله اردوی انتخابی دوره در دومین مرحله خود نهایی شد و نفرات برتر معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی‌اکبری بیان کرد: در آزمونی که انتخابی چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان جهان اسلام که طی روزهای ۱۷ و ۱۸ دی‌ماه با حضور استادان قرآنی کشورمان در 2 رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم برگزار شد، از هر کدام از حافظان شرکت‌کننده 3 سؤال پرسیده شد و در نهایت توانستم در رشته حفظ کل قرآن کریم حائز رتبه برتر شده و به این مسابقات راه پیدا کنم.
وی ادامه داد: این مسابقات 19 تا 26 فروردین 98 برگزار می‌شود و در دوره پیشین نمایندگان 17 کشور در این مسابقات شرکت کرده بودند.
این فعال قرآن قزوینی با اشاره به تلاش خود برای افتخارآفرینی در این دوره از مسابقات عنوان کرد: برای این منظور دوره‌های منسجم تمرین خود را در جلسات مختلف پیگیر هستم.
وی تأکید کرد: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم نابینایان جهان اسلام را پله تمرینی برای مسابقات اوقاف می‌دانم؛ لذا تمام همت خود را برای موفقیت در آن به کار خواهم گرفت.
علی‌اکبری درباره برنامه آینده خود در حوزه قرآن اعلام کرد: هدف‌گذاری که برای برنامه آینده‌ام انجام داده‌ام این است که بتوانم به مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۹ راه یافته و با یاری خداوند متعال نماینده ایران در مقطع بزرگ‌سالان باشم.
وی بیان کرد: متأسفانه مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف قانونی را مبنی بر تغییر سن افراد شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی حفظ از ۴۰ به ۳۵ سال مصوب کرده این در حالی است که به نظرم سن ۴۰سال برای شرکت در مسابقه حفظ سن مناسبی است.
این حافظ روشندل قرآن کریم عنوان کرد: امیدوارم این قانون به روال سابق خود بازگردد و مسئولان امر با تجدیدنظر در این فرایند اجازه حضور افراد را تا 40 سال برای این دوره از مسابقات را بدهند.
نماینده ایران در چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام در پایان خاطرنشان کرد: با این حال تمام تمرکز خود را برای رسیدن به اهداف خود به کار خواهم بست و امیدوارم بتوانم سربلند از آن خارج شوم.
به گزارش ایکنا، در چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان جهان اسلام «احمد دباغ» از استان قم و «سعید علی‌اکبری» حافظ توانمند استان قزوین به‌عنوان نمایندگان کشورمان با دیگر رقبای خود به رقابت خواهند پرداخت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: سعید علی اکبری احمد دباغ ایکنا قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی مثال زدنی خانواده‌های قرآنی ایران در جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حسنین الحلو با اشاره به زیبایی‌های کیش، گفت: جزیره کیش را زیبا می‌بینیم و برگزاری این مراسم با برکت را مدیون خادمان قرآن کریم می‌دانیم.

وی افزود: باید قدردان مردم خوب ایران و شاکر الطاف الهی باشیم چرا که خانواده‌های ایرانی بیننده تلویزیون هستند و برنامه‌های قرآنی را دنبال می‌کنند.

قاری و داور بین المللی قرآن کریم در کرسی تلاوت قرآن کریم کیش، آیاتی از کلام الهی را در جمع ساکنان و گردشگران قرائت کرد.

کرسی تلاوت قرآن کریم بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گود کشتی زینل خان اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش و کشتی باچوخه
  • نکات مثبت و ویژگی متمایز نمایشگاه قرآن امسال/ تنها راه خلاصی و نجات امت اسلام در تمسک به قرآن است
  • مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • از ثبت رکورد بازدید مخاطبان تا اتمام فعالیت بخش بین‌الملل در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
  • هنر‌های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم
  • همدلی مثال زدنی خانواده‌های قرآنی ایران در جهان
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • منبع ایمان همه مسلمانان قرآن است
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • سی و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم