Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با طرح پیشنهادی رئیس جمهور برای بازگشایی دولت و پایان دادن به تعطیلی آن مخالفت کرده است. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه با پیشنهاد مطرح شده از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده با هدف بازگشایی دولت مخالفت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ پیشنهاد داده بود تا در ازای حمایت موقت از برخی مهاجران غیرقانونی، دیوار مرزی مکزیک ساخته شود. نانسی پلوسی این پیشنهاد را غیرقابل قبول ارزیابی کرده است.

تبعات منفی و چشمگیر تعطیلی دولت بر اقتصاد آمریکادموکرات‌ها دعوت ترامپ برای مذاکره درباره تعطیلی دولت را نپذیرفتند

 

پلوسی در این باره گفت: طرح ترامپ نشانگر یک تلاش همراه با حسن نیت برای احیای اعتماد و اطمینان نسبت به جان و زندگی مردم نیست و علاوه بر این به احتمال زیاد در سنا و مجلس نمایندگان نیز تصویب نخواهد شد.

ادامه پافشاری ترامپ بر درخواست خود برای احداث دیوار مرزی مکزیک و اختصاص 5.7 میلیارد دلار منابع مالی، و مخالفت دموکراتها با این مساله موجب تعطیلی دولت آمریکا در بیست و هشت روز گذشته شده است.

دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال قانونی هستند که امنیت مرزها را بدون در نظر گرفتن بودجه‌ای برای دیوار جنجالی مورد تقاضای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، تقویت کند.

انتهای پیام/

R1036247/P36446/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا دونالد ترامپ اخبار آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • مجلس با ارسال گزارش کمیسیون بهداشت به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • مخالفت مجلس با بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • اقدام مجلس نمایندگان آمریکا برای حفاظت از «داده‌های ۱۷۰میلیون کاربر»
  • زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها فقط جنگ را طولانی می‌کنید
  • مخالفت ایلان ماسک با ممنوعیت تیک تاک در آمریکا
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها با این کار فقط جنگ را طولانی می‌کنید
  • بیانیه انجمن اقتصاد ایران در مخالفت با تعطیلیِ پنجشنبه‌ها: به گوشه‌گیری و گسترش فقر رای ندهید!