Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@02:20:54 GMT

تعداد تماشاگران عمان در بازی مقابل ایران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۰۴۵۵

تعداد تماشاگران عمان در بازی مقابل ایران مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا امروز تیم های ملی فوتبال ایران و عمان به مصاف هم می روند. این مسابقه ساعت ۲۰:۳۰ در شهر ابوظبی امارات برگزار خواهد شد.

مسئولان ورزش عمان در راستای حمایت از تیم ملی این کشور مقابل ایران و صعود از مرحله یک هشتم اقدامات گسترده ای را انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها چندین دستگاه اتوبوس برای انتقال رایگان هواداران در نظر گرفته اند و شرکت ها و موسسات دولتی و خصوصی هم برای حمایت از هواداران وارد عمل شده اند.

طبق اعلام روزنامه «امارات الیوم» حدود ۶ هزار تماشاگر عمانی در بازی با ایران در ورزشگاه حاضر می شوند تا تیمشان را در این مسابقه تشویق کنند.

ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی ۴۲ هزار نفر ظرفیت دارد.

کد خبر 4517985

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عمان جام ملت های آسیا 2019 امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که سعید عزت‌اللهی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه آل مکتوم به مصاف تیم رده ششمی النصر خواهد رفت.

سعید عزت‌اللهی که چهار شب قبل در مسابقه سوپر شیلد بین قهرمانان لیگ‌های امارات و قطر به میدان رفت و پیروزی دو بر یک و قهرمانی را همراه با تیمش تجربه کرد، امشب هم در جمع نفرات اصلی شباب الاهلی مقابل النصر قرار گرفته است.

هافبک ایرانی شباب الاهلی که در دور برگشت لیگ برتر امارات پنج بازی و در جام ریاست جمهوری این کشور یک بازی انجام داده، امشب هم بین 11 نفر اصلی تیمش برابر النصر دیده می‌شود.

تیم فوتبال شباب الاهلی در حال حاضر 37 امتیازی و تیم دوم جدول لیگ برتر امارات است که دو بازی کمتر نسبت به الوصل صدرنشین انجام داده و اختلاف 14 امتیازی دارد.

دیگر خبرها

  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • پاپی: به استقلال گل زده‌ام و باز هم می‌زنم
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • ۳۰۰میلیون جریمه جدید علیه باشگاه‌ها بخاطر تماشاگران
  • زمان بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد
  • سمیعی: استقلال رانت و هوادار متمول ندارد