Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی جهان نيوز: پس از چند روز توهین و انتقاد خاندان هاشمی رفسنجانی، به موسوی خوینی ها به علت انتقادات و بیان عملکرد آیت الله هاشمی، اینک معلوم شده است که این مصاحبه با هماهنگی یاسر هاشمی منتشر شده است!

به گزارش جهان نيوز، فرزند موسوي خوئيني تصميم گرفته در يادداشتي كه در اختيار «جماران» گذاشته لب به شكايت بگشايد و در مورد روند انجام اين گفت‌وگو توضيح دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرزند موسوي‌خوئيني از نقش «ياسر هاشمي» در روند انجام اين مصاحبه با دبيركل مجمع روحانيون گفته كه به قول او در «انزواي رسانه‌اي و خاموشي» است.

به گفته فرزند موسوي‌خوئيني ماه‌ها پيش ياسر هاشمي از پدرش خواسته تا براي درج در ويژه نامه سالگرد آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني مصاحبه‌اي انجام دهد. موسوي‌خوئيني هم در پاسخ مي‌گويد كه او در دوران مدير مسوولي روزنامه «سلام» از منتقدان جدي آيت‌الله هاشمي در دهه 70 بوده و تلويحا اشاره مي‌كند كه او انتخاب مناسبي براي انجام مصاحبه يادبود نيست. در نهايت اما اين مصاحبه انجام مي‌شود.

او همچنين توضيح داده پدرش اصرار داشته مصاحبه‌هاي انتقادي براي درگذشتگان معمولا بيهوده خواهد بود و به محاق مي‌روند اما دست‌اندركاران اين ويژه‌نامه اصرار مي‌كنند كه مي‌خواهند مصاحبه‌اي چالشي داشته‌باشند.

پسر موسوي‌خوئيني در بند ديگري از يادداشت گلايه كرده كه توقع داشته‌اند فرزندان و دست‌اندركاران مراسم بزرگداشت آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني از انتشار مطالبي كه خلاف حرمت ايشان است جلوگيري كنند كه اين اتفاق نمي‌افتد و البته گلايه ديگري دارد كه چرا خانواده هاشمي كه با اهتمام آنها اين مصاحبه انجام شده، مطالبي منتشر كردند كه منجر به بي‌حرمتي به راوي شده است. او مشخصا از محمد هاشمي و فاطمه هاشمي نام برده ‌است.

به گفته حسين موسوي‌خوئيني در حالي كه پدرش منتظر بوده تا پس از برگزاري مراسم گراميداشت ياد آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني ويژه‌نامه به دستش برسد، اين مصاحبه در خبرگزاري ايرنا منتشر مي‌شود. پس از آن هم در 26 دي نسخه‌اي از ويژه‌نامه را براي موسوي‌خوئيني مي‌فرستند و مشخص مي‌شود به صلاحديد ياسر هاشمي متن كامل در ايرنا و يك سوم آن در ويژه‌نامه منتشر شده‌ است.

پسر موسوی خوئینی ها در پایان یادداشت خود نیز آورده است: " در نوبت پيشين و در پي تخطئه‌ بخش‌هايي از خاطرات مرحوم هاشمي‌رفسنجاني از سوي پدرم، برخي علاقه‌مندانِ ازراه‌رسيده، براي تحقق خواست قلبي و ديرينشان خيز برداشته بودند که با هوشياري و برخورد سنجيده‌ «دفتر نشر معارف انقلاب» خنثي شد. اين‌بار نيز انتظار مي‌رفت فرزندان - که بايد در حفظ حرمت و اعتبار نام آقاي هاشمي، پيشگام و غيورتر از بيگانگان باشند - قرارومدار خود را کتمان نکنند و از امانت‌داري در مصاحبه‌اي که براي اهداف خودشان انجام داده بودند، تن نزنند. درحالي‌که پاسخ‌گويي را به کساني وا گذاشته‌‌اند که اگر معرفي و توصيه‌ خانواده‌ آيت‌الله هاشمي نبود، مانند گذشته راهي به حريم صحبتِ پدرم نمي‌يافتند. باري با توجه به تسابق برادر و دختر آيت‌الله هاشمي در بي‌حرمتي به مدعوّ، و با توجه به سلب مسئوليت خانواده از کارهاي خواهرشان؛ پدرم راضي به مشقّت يادگاران آن بزرگ نشدند."

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟

زی‌سان: اخیرا در رسانه‌ها دعوا و جدل بین هادی چوپان قهرمان مسترالمپیای سال ۲۰۲۲ و قهرمان آرنولدکلاسیک آمریکا و انگلیس در سال ۲۰۲۴ و عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون پرورش‌اندام بالاگرفته است.

به گزارش زی‌سان، برخی از رسانه‌ها مصاحبه نصیرزاده علیه بادی بیلدینگ و به ویژه هادی چوپان را مربوط به ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ قید کرده و واکنش تند هادی چوپان به این مصاحبه جنجالی و البته قدیمی نیز جالب توجه بوده است. 

مصاحبه جنجالی نصیرزاده علیه هادی چوپان

رئیس فدراسیون پرورش اندام ایران اول خردادماه سال ۱۴۰۲ با ایرنا گفتگو کرد و درباره قهرمانی هادی چوپان حرف زد. وی در این گفتگوی نسبتا طولانی ضمن توضیح شرایط رشته پرورش اندام در ایران و همچنین کارنامه کاری خودش نقبی هم به قهرمانی هادی چوپان در مسترالمپیای سال ۲۰۲۲ می‌زند. وی در بخشی از صحبت‌هایش در پاسخ به این سؤال که «تفاوت IFBB با NPC چیست؟» توضیح می‌دهد: «NPC یک زمانی با IFBB (فدراسیون جهانی پرورش اندام) کار می‌کرد و بخش حرفه‌ای IFBB بود، اما از زمانی که وادا به خاطر بحث دوپینگ ایراد وارد کرد، از یکدیگر جدا شدند». 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

قسمت جنجالی صحبت‌های نصیرزاده از اینجا شروع می‌شود. وی در ادامه گفت: «به نظر من مسابقات مستر المپیا اصلا ورزش نیست و تنها هدف این رقابت‌ها فروش محصولات دارویی و ورزشی خودشان است. زمانی که رئیس IFBB به کشور ما می‌آید، سروصدای زیادی در رسانه‌ها می‌کند و برخی شایعات و مشکلات را برای ما در ایران به وجود می‌آورند تا اصل موضوع را به حاشیه بکشند. هزاران بار به مسئولان وزارت ورزش هم تفاوت این تشکیلات را توضیح دادم. من با رافائل رفاقتی ندارم بلکه اگر آبرویی در فدراسیون جهانی دارم و یا کرسی موثری در فدراسیون جهانی نصیب ما شده، دلیل آن افتخارات ورزشکاران ایرانی در رشته بدنسازی است». 

در ادامه این گفتگو گفتگوکننده از وی می‌پرسد «فدراسیون پرورش اندام و هادی چوپان با هم مشکل دارند؟» که وی در پاسخ می‌گوید: «ما هیچ مشکلی با چوپان نداریم و زمانی که قهرمان شد، خودم به عنوان یک ایرانی به او پیام دادم و تبریک گفتم. او توقعاتی از فدراسیون و وزارت ورزش دارد که عملی کردن آنها دست کسی نیست و باید قانون اصلاح شود. بار‌ها به گوش من هم رسیده است که هادی چوپان از فدراسیون گلایه دارد، اما اگر چوپان مردمی‌ترین قهرمان سال شناخته می‌شود با حمایت‌های ما بوده و خود من هر وقت با او صحبت کردم با رفتار بسیار مناسب و در کمال تواضع با من برخورد کرده و امروز هم فدراسیون به حمایت هادی چوپان‌ها نیاز دارد و می‌توانیم به هم کمک کنیم». 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این صحبت‌های نصیرزاده اول خردادماه سال ۱۴۰۲ منتشر شد، اما نکته جالب ماجرا اینجاست که برخی از رسانه‌ها این مصاحبه را به تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ نسبت داده‌اند. اما ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که خود‌های چوپان هم به بازنشر این مصاحبه واکنش نشان می‌دهد. 

واکنش هادی چوپان به بازنشر یک مصاحبه قدیمی

بازنشر این مصاحبه قدیمی در فضای پرورش اندام ایران و بسیاری از حرفه‌ای‌های این ورزش جنجال‌ساز شد. معلوم نیست که انتشار دوباره این مصاحبه با چه هدفی و چرا اتفاق افتاده، اما هادی چوپان این بار به این مصاحبه جنجالی واکنش تندی نشان داد. 

هادی چوپان در یک استوری اینستاگرامی به صحبت‌های نصیرزاده واکنش نشان داد و نوشت: «با درود خدمت اهل دلان ایرانیان ابرانسان‌های جهانیان. چند روزی سخن‌هایی از فردی بی‌اطلاع بدون علم بدون تجربه بدون سیاست بدون اعمال پاک و با کارنامه‌ای سیه و بدون یک نمره مثبت چه در سکان و چه در اسکان مسئولیت که در برابر دوربین‌های یاوه‌گو دست و پای خود را گمراه می‌کنند و عقل و بیان را از خود و گفتار خود به دور می‌کنند که دیده شوند می‌شنوم. من از تمام جامعه عذرخواهی می‌کنم و خواهش دارم به این بنده گمراه خداوند بی‌احترامی نکنید و برایش آرزو و دعای شفاعت کنید. اینها بیمار هستند و برای سبک کردن و از بین بردن شخصیت و اعتبار ایران و پایین کشیدن پرچم ایران در بلندترین و مرتفع‌ترین جایگاه‌ها.»

وی در ادامه استوری خود نوشت: «با بازپخش مصاحبه بچه‌گانه و حرف‌های ناآگاهانه این افراد بی‌ارزش مورچه‌ها را فیل نکنید»

نکته اینجاست که خود هادی چوپان از اینکه این مصاحبه قدیمی است اطلاع کامل دارد و از اصطلاح «بازپخش» در استوری خود استفاده می‌کند. اما برخی رسانه‌ها این مصاحبه را صحبت‌های ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ آقای نصیرزاده منتشر کرده‌اند که صحت ندارد.

tags # هادی چوپان سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • موسوی بجنوردی: «دانشنامه حقوق ایران» به زودی منتشر می شود
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • عکس| جدیدترین تصویر از سیدمحمد موسوی به همراه 3 فرزندش
  • مراسم یادبود آیت الله موسوی بجنوردی (ره) در موسسه یاسین + تصاویر
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد