Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:57:08 GMT

دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در دزفول

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۰۵۴۰

دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در دزفول

سرهنگ  حسین عیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در پی وقوع سرقت یک دستگاه خودرو توسان، یکی از شهروندان در سطح شهرستان شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی دزفول قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با تشکیل یک گروه ویژه و مجرب و انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سارقان خودرو در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان شده که با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه چهار نفر سارق را در مخفیگاه خود دستگیر وخودرو سرقتی نیز کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازجویی های فنی به عمل آمده متهمان به بزه خود معترف شده و اعلام کردند که با استفاده از یک کلت پلاستیکی اقدام به سرقت خودرو مذکور کردند.

سرهنگ عیدی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی و تحویل خودرو به مالباخته، بیان کرد : تحقیقات بیشتر برای کشف دیگر سرقت های احتمالی توسط  این سارقان کماکان ادامه دارد.

کد خبر 4517776

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین عیدی نیروی انتظامی خوزستان کشف سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مأموران پاسگاه آبرومند موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب سرقت اعتراف و در این خصوص مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087902

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه