Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین بسیج دانشجویی شهرستان‌های کهنوج، قلعه‌گنج، منوجان، رودبار جنوب و فاریاب در نامه به رئیس بنیاد مستضعفان نوشت: آقای سعیدی‌کیا؛ چرا در مقابل چشمان یتیمان لاف حقوق چند میلیونی می‌زنید؟!

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین بسیج دانشجویی شهرستان‌های کهنوج، قلعه گنج، منوجان، رودبار جنوب و فاریاب در نامه به رئیس بنیاد مستضعفان نوشت: این بنیاد در برخی از مناطق محروم و بر روی زمین‌های همین محرومین فعالیت می‌کند و درآمد‌های میلیاردی آن را صرف حقوق‌های نجومی و هدایای میلیونی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  متن این نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
این بنیاد مستضعفان است؟ چرا درکام مستکبران است؟
جناب آقای سعیدی کیا ریاست محترم بنیاد مستضعفان، آیا واقعا اعتقاد جنابعالی بر این است که باحقوق نجومی و شکم گنده و گردن کلفت می‌شود برای مستضعفان و پا برهنگانی کار کرد که با شکم گرسنه سر بر بالین می‌گذارند؟
آن روز که امام بزرگوار، بنیاد مستضعفان را برای پابرهنگان بنا نهاد هدف این بود که این بنیاد پناهگاه مستضعفان باشد و با فعالیت‌های اقتصادی که انجام می‌دهد کام آن‌ها را با خدمتی بی منت شیرین کند، اما اکنون در برخی از مناطق محروم و بر روی زمین‌های همین محرومین فعالیت می‌کند و درآمد‌های میلیاردی آن را صرف حقوق‌های نجومی و هدایای میلیونی می‌کند.
جناب آقای سعیدی کیا ما دانشجویان دانشگاه‌های جنوب استان کرمان، از جنابعالی می‌خواهیم بجای اینکه جلوی چشمان پر از اشک یتیمان و مستضعفان لاف حقوق چند میلیونی بزنید وقت آن رسیده است که با شفافیت عملکرد خویش از این یادگار امام راحل که اکنون دغدغه مقام معظم رهبری نیز می‌باشد دفاع کنید تا با حرف شما آه از نهاد مستضعفان برنیاید.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان‌های کهنوج، قلعه گنج، منوجان، رودبار جنوب و فاریاب

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزش ها را در بهار معنویت از تن برهانیم

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار نوروزی با سیدمحمد آقامیری استاندار قم که ظهر سه شنبه انجام شد، اظهار کرد: در بهار طبیعت همانند فصل بهار که رخت نو به تن می‌کنیم، باید با توبه لغزش‌ها، اعمال ناصالح و پلشتی‌ها را از تن خود برهانیم.

تولیت حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه یاس یا ناامیدی گناهی نابخشودنی است، چراکه درهای رحمت الهی همواره به روی بندگان گشوده است، ابراز کرد: انسان باید محاسبه داشته باشد و از تکبر دوری کند.

آیت الله سعیدی عنوان کرد: همه باید در سال جدید از فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیروی کنیم و شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» می‌بایست سرلوحه و چراغ راه مسئولان در مسیر خدمت به مردم باشد.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: همه بایستی در کنار استاندار قم بوده و با حمایت از وی در تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال کوشا باشند.

کد خبر 6063228

دیگر خبرها

  • از گلریزان ۲ میلیاردی تا کمک ۳۰ میلیونی به آزادی زندانیـان جرایم غیر عمد در یزد
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • ماه در اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • قیمت شیر الاغ هم نجومی شد: هر کیلو ۲ میلیون تومان!
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • قیمت‌های نجومی شیر الاغ / هر کیلو ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون!
  • لغزش‌ها را در بهار معنویت از تن بیرون کنیم
  • لغزش ها را در بهار معنویت از تن بیرون کنیم
  • لغزش ها را در بهار معنویت از تن برهانیم
  • فیلم/ شعرخوانی هادی سعیدی کیاسری در دیدار با رهبر انقلاب