Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید توکلی که در فتنه ۸۸ حین فرار با لباس زنانه دستگیر شده بود امروز به یکی از جلسات شورای شهر تهران درخصوص آلودگی هوا رفته است.

به گزارش مشرق، مجید توکلی فردی است که در تاریخ ۱۶ آذر سال ۸۸ در جریان تجمع غیرقانونی دانشجویان در دانشگاه امیرکبیر در حالی که از لباس زنانه برای فرار استفاده کرده بود دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید توکلی در ۳۰ دی ۱۳۸۸ از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به جرم اجتماع و تبانی علیه نظام و تبلیغ علیه نظام به هشت سال و شش ماه حبس تعزیری، ۵ سال محرومیت از فعالیت سیاسی و ۵ سال ممنوعیت از خروج از کشور محکوم شد.

بیشتر بخوانید:

مجرم امنیتی در جلسه شورای شهر چه می‌کند!

براساس اطلاعات موجود این فرد در تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۹۲ با قرار وثیقه از زندان آزاد شد.

حالا به تازگی این فرد در یکی از جلسات برگزار شده در شورای شهر تهران و مرتبط با موضوع آلودگی هوا شرکت کرده است.

کاربران فضای مجازی در توییتر به خبر حضور مجید توکلی در جلس شورای شهر تهران واکنش نشان دادند که در ادامه می‌آید:

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی توییتر شورای شهر تهران کاربران فضای مجازی مجید توکلی واکنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین نارضایتی مردم از خودرسازان چیست؟ | ویدئو

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سپهر توکلی دادجوی سخنگوی مرکزی ملی رقابت افزود: نهادهایی هم که تنظیم گر فنی هستند بر اساس دستورالعمل و فرمولی که شورای رقابت داده قیمت خودرو را محاسبه و ابلاغ می‌کنند.

وی افزود: اکنون طبق همین روالی که از انتهای سال ۱۴۰۱ وجود داشت، همچنان طبق دستورالعمل شورای رقابت، وزارت صمت قیمت خودرو را محاسبه می‌کند که قیمت تمام شده در سازمان حمایت به عنوان متولی متخصص انجام و ابلاغ می‌شود.

توکلی درباره گران فروشی خودروسازان گفت: ۲ هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آنها مربوط به گران فروشی است؛ شورای رقابت باید به عنوان ناظر بر دستورالعمل به این موضوع ورود کند، نهادهای دیگر مانند سازمان حمایت، سامانه ۱۲۴ و تعزیرات هم به موضوع ورود و بررسی کرده اند.

وی تاکید کرد: به اکثر این شکایات رسیدگی و حکم صادر شده و در مراجع قضائی هم همچنان در حال پیگیری است.

کد خبر 846356 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست
  • بیشترین نارضایتی مردم از خودرسازان چیست؟ | ویدئو
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست/ ثبت ۲ هزار شکایت از خودروسازان