Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمد نادری، آچار فرانسه جدید پرسپولیس در خط دفاع چشم‌ها را به نمایش بازی خود خیره کرد.

 

این ستاره جدید پرسپولیس که با سنی کم تجربه‌های بین المللی را نیز دارد علاوه بر رقابت جدی با مصلح برای حضور در دفاع چپ، مناسب‌ترین گزینه برای حضور در دفاع میانی است تا در صورت نبود سیدجلال یا شجاع جای آن‌ها را پر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

محمد نادری در دیدار دوستانه پرسپولیس مقابل الشحانیه قطر نیز با عملکردی بسیار عالی امیدواری را به اردوی پرسپولیسی ها و کادر فنی این تیم آورد. نادری در این دیدار در پست دفاع وسط و جایگزین شجاع خلیل زاده شد  و چند بار روی حرکات خود مانع ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه پرسپولیس شد. نادریِ چپ پا و دو پسته آینده درخشانی دارد و مسئولان باشگاه می‌توانند در پایان فصل قرارداد قرضی او را دائمی کنند.

 

گفتنی است محمد نادری بازیکن زیر بیست و سه ساله این فصل به دلیل مشکلات قراردادی نتوانست برای تیم بلژیکی به میدان برود اما فصل قبل ۲۵ بازی برای تراکتور انجام داد که در ۲۱ بازی در پست "دفاع وسط" به میدان رفت. او فصل گذشته به بازی در این پست عادت کرد و تسلط در این پست را هم به تسلط بالای خود در پست دفاع چپ اضافه کرد و به یک بازیکن دو پسته تبدیل شد.

 

110

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نادری محمد نادری ورزشی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست

مهاجم تیم فوتبال هوادار تأکید کرد، سرمربی جوان این تیم علاقه‌ای به فوتبال تدافعی ندارد. - اخبار ورزشی -

کریم اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وضعیت تیمش را در آستانه بازی برابر پیکان مطلوب خواند و گفت: شرایط تیم ما خوب است و آماده بازی با پیکان هستیم. فکر می‌کنم یک بازی زیبا رقم بخورد، چون هر دو تیم در این چند هفته نتایج خوبی گرفتند. امیدوارم در نهایت با انجام یک بازی خوب پیکان را شکست بدهیم.

بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی

 

وی در مورد بازی‌های پرگل هوادار و نمایش تهاجمی این تیم طی هفته‌های اخیر اظهار داشت: مسعود شجاعی به هیچ عنوان فوتبال تدافعی را دوست ندارد و مثل بعضی از مربیان دنبال دفاع کردن نیست. او حتی در تمرینات روی نکات تهاجمی ریزبین است و دوست دارد تیمش فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد.

مهاجم تیم فوتبال هوادار درباره رقابت مدعیان قهرمانی یادآور شد: هر چند سپاهان یا تراکتور می‌توانند روی کاغذ همچنان شانس داشته باشند، ولی رقابت اصلی بین استقلال و پرسپولیس است. الان پرسپولیس فوتبالی تهاجمی و زیبا را به نمایش می‌گذارند و خیلی‌ها معتقدند این تیم شانس اول قهرمانی است ولی من فکر می‌کنم بازی‌های پرسپولیس سخت‌تر از بازی‌های استقلال است و شاید این موضوع شانس قهرمانی استقلال را بیشتر کند. با این حال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید تا هفته آخر صبر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید