Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@13:49:50 GMT

واکنش انصارالله به بمباران پایتخت یمن

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۱۰۴۸

واکنش انصارالله به بمباران پایتخت یمن

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ محمدعلی حوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به بمباران کارخانه مواد غذایی در صنعا در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: بمباران صنعا و دیگر استان‎های یمن توسط دشمنی که همه قوانین بین‎المللی و بشری را نقض می‌کند، چیز جدیدی نیست.

وی در ادامه با بیان این که این گونه حملات دیگر مردم یمن را نمی‎ترساند، آورده؛ بمباران یمن نتیجه حمایت، تشویق و مشارکت آمریکا با عربستان و امارات انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  علی القحوم از دیگر فرماندهان انصارالله و عضو دفتر سیاسی این جنبش نیز با اشاره به این که این تداوم حملات به صنعا و دیگر مناطق از سوی دشمن با دستور و نظارت آمریکا انجام می‌گیرد، تأکید کرد: در برابر این حملات ساکت نمی‌مانیم و به این حملات و ریخته‌شدن خون گرانبهای شهروندان یمنی پاسخ می‌دهیم.   وی افزود: با همراهی ملت خود و دوشادوش ارتش دردافاع از سرزمین، هموطنان و هویت خود برخواهیم خواست.   یادآوری می‌شود؛ شبکه خبری «المسیرة» وابسته به جنبش انصارالله یمن از حمله شب گذشته ائتلاف سعودی به یک کارخانه مواد غذایی در منطقه «وادی احمد» واقع در شمال شهر صنعا خبرداد.   جنگنده‌های ائتلاف سعودی همچنین  بعد از گشت‌زنی‌های گسترده در آسمان صنعا، در دو نوبت پایگاه لشکر یکم تحت کنترل انصارالله در شمال پایتخت را هدف قرار دادند.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا بین الملل انصارالله بمباران صنعاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنتکام مدعی سرنگون کردن پهپادهای دوربرد صنعا بر فراز دریای سرخ شد 

به گزارش جام جم آنلاین، ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) مدعی است حملات پهپادی یمن بر فراز دریای سرخ را دفع کرده است.

فرماندهی مرکزی آمریکا بامداد پنجشنبه در حساب کاربری ایکس خبر داد که چهار پهپاد دوربُرد که از یمن به پرواز در آمده بود را سرنگون کرده است.

سنتکام مدعی شد که این پهپادها، یک ناوشکن آمریکایی را که در دریای سرخ در حرکت بوده، هدف قرار داشتند.

ارتش یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به عملیات نظامی خود علیه کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • قحطی و سوءتغذیه در غزه بیداد می‌کند
  • مقام صهیونیست خواستار حمله به کرانه باختری مانند غزه شد
  • سازمان ملل: قحطی و سوءتغذیه در غزه بی‌داد می‌کند
  • سنتکام مدعی سرنگون کردن پهپادهای دوربرد صنعا بر فراز دریای سرخ شد 
  • بازدارندگی آمریکا در مقابل ایران تضعیف شده است
  • تداوم جنایات رژیم صهیونیستی با شهادت ۱۱ فلسطینی
  • روز ۱۷۳ طوفان‌الاقصی|یورش به بیمارستان ناصر
  • درخواست صنعا از ریاض برای امضای نقشه صلح یمن
  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • شکست پروژه تندروها علیه روحانی در سال ۱۴۰۲ /سالی سخت تر از دوران ریاست جمهوری!