Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب اصغرخانی گفت: نمی‌توان گفت: استقلال برای نیم فصل دوم تقویت نشده، چون همین الان سه بازیکن توانمند به تیم اضافه شده‌اند.  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال استقلال به منظور سپری کردن اردویی آماده سازی در کشور ترکیه به سر می‌برد و این روز‌ها بیشتر از همیشه مورد انتقاد هوادارانش قرار دارد و مدیران این باشگاه متهم به تعلل در نقل و انتقالات زمستانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایوب اصغرخانی پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به همین موضوع بیان داشت: این را قبول دارم که این تیم برای نیم فصل دوم به بازیکنانی جهت حضور پر قدرت‌تر نیاز دارد، اما با این موضوع مخالف هستم که تیم هنوز تقویت نشده است.

وی اضافه کرد: به نظر من همین الان دو سه بازیکن جوان و تاثیرگذار به نفرات شفر اضافه شده‌اند. استقلال در نیم فصل نخست محسن کریمی، مرتضی آقاخان و داریوش شجاعیان را نداشت که الان این ۳ بازیکن را دارد. ۳ بازیکنی که در فاز تهاجمی هستند و قطعا به قدرت این تیم اضافه می‌کنند.

پیشکسوت آبی‌ها بیان داشت: آمار و ارقام نشان می‌دهد استقلال در فاز تدافعی کامل بود و آن‌ها بهترین عملکرد را در خط دفاعی داشتند. تیم باید در فاز تهاجمی تقویت می‌شد که ۳ بازیکن توانمند به آن اضافه شدند.

اصغرخانی بیان داشت: شرایط استقلال با همین نفرات نسبت به نیم فصل نخست بهتر شده، اما اگر مهاجمی بین المللی به این تیم اضافه شود قطعا شرایط بهتر هم خواهد شد.

هافبک سابق آبی پوشان با بیان این نکته که تحت فشار گذاشتن مدیریت و کادر فنی باشگاه باعث از بین رفتن تمرکز آن‌ها می‌شود اضافه کرد: بهتر است هواداران اجازه دهند اگر قرار است بازیکن جدیدی به این تیم اضافه شود، مسئولان باشگاه با دقت و تمرکز لازم این کار را انجام دهند تا کمترین خطایی در این انتخاب صورت گیرد. منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال لیگ برتر فوتبال ایران پیشکسوت تیم استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلال الدین ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی تیم استقلال که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست پس از بازگشت از اراک به علت عدم دریافت پاداش بردهای اخیر از باشگاه شاکی شد و به اولین جلسه تمرین هم نرفت.

به نقل از خبر ورزشی ظاهرا در روزهای گذشته مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال بابت بردهای تیم استقلال و نتایجی که تا اینجا گرفته به حساب اعضای تیم واریز شده بود در حالی که هیچ مبلغی در این ارتباط به بازیکن ازبکستانی پرداخت نشد.

پس از پیگیری‌های این بازیکن و مدیر برنامه ایرانی‌اش مسئولان باشگاه به وی اعلام می‌کنند باید برای دریافت پاداشش که ظاهرا فقط به صورت ریالی به او پرداخت می‌شود یک حساب بانکی در کشورمان داشته باشد.

روز گذشته قرار بود با ماشاریپوف این حساب را در یکی از بانک‌های ایرانی افتتاح کند که به دلایلی موفق نشد اما ظاهرا قرار بود امروز این کار را انجام بدهد.

ناگفته نماند؛ در آستانه دیدارهای حساس تیم استقلال مقابل شمس آذر و تراکتور و با توجه به نزدیک شدن تیم پرسپولیس در جدول به این تیم بروز چنین اتفاقاتی در باشگاه استقلال جیب به نظر می‌رسد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896312

دیگر خبرها

  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • طلب نجومی جلال الدین ماشاریپوف از استقلال
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  • بخت و اقبال بلند خرید جنجالی استقلال