Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا نیک زاد، دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: آخرين راند مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور در سه کلاس برای آقایان و 2 کلاس برای بانوان اتومبیلران به میزبانی استان خوزستان، شهر اهواز برگزار شد.

وی افزود: مسابقات بخش آقایان در کلاس ‌های 1500-، 2000 - و آزاد و مسابقات بخش بانوان در کلاس 1500 - و 2000- برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک زاد تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، تيم اسلالوم استان كرمان بر سکوی دوم رقابت ها ایستاد و عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

وی یادآور شد: بر این اساس، سيما يزدانپناه و فاطمه احمدی در كلاس ٢٠٠٠- بانوان به ترتيب مقام اول و سوم و در كلاس ١٥٠٠-  محبوبه واحديان مقام سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

نیک زاد افزود: در كلاس ١٥٠٠- آقايان نیز عليرضا غلامی مقام پنجم را كسب کرد.

انتهای پیام/ب

کرمان بر سکوی دوم رقابت های اسلالوم قهرمانی کشور

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک در بخش بانوان در روز‌های ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ماه با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور از ۱۸ استان کشور به میزبانی شهر زاهدان برگزار شد. 
با اتمام پیکار‌های در بخش بانوان ورزشکاران خراسان شمالی در وزن ۴۸- کیلو فائزه ابراهیمی به مدال طلا و زهرا باغچقی صاحب گردن آویز برنز مسابقات شد، در وزن ۵۲- کیلو حدیث باغچقی بر سکوی سوم قرار گرفت و در وزن ۷۸- کیلو الهه باغچقی در جایگاه سوم ایستاد، در وزن ۸۷- کیلو هانیه وحدانی به عنوان قهرمانی و در وزن ۸۷+ کیلو مریم رستمی به مقام سوم مسابقات دست یافت.
در بخش تیمی، خراسان شمالی مقام نخست را به دست آورد. استان همدان در رده دوم جای گرفت و مقام سوم این پیکار‌ها به سمنان رسید.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان
  • معرفی برگزیدگان مسابقات بوچیا جام برکت و کرامت در مشهد
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال