Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سرهنگ " محمد نمازی " در گفتگویی به تشریح اقدامات پلیس شهرستان آستارا در 9 ماهه سال جاری و کشفیات مربوطه پرداخت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این مدت 26 میلیارد و 330 میلیون ریال کالای قاچاق کشف شده است افزود: بیشتر کالاهای قاچاق کشف شده پوشاک، برخی خوراکی‌ها، سیگار و لوازم خانگی بوده و در این راستا 215 نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی آستارا 44 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قبیل 36 کیلو تریاک، 5 کیلو و 500 گرم حشیش، 500 گرم هروئین و 2 کیلو گرم سایر مواد مخدر را در 9 ماه گذشته کشف کرده‌اند.

سرهنگ نمازی با اشاره به اینکه در این مدت 16 نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر و 545 معتاد دستگیر شدند خاطرنشان کرد: در این رابطه چندین باند قاچاق موادمخدر متلاشی و به دستگاه قضائی معرفی شده‌اند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: 952 دستگاه خودرو و 877 دستگاه موتورسیکلت متخلف و پلاک مخدوش در این مدت توقیف شده است.

نمازی در ادامه به کشف 272 فقره سرقت و دستگیری 144 سارق و معرفی آنها به مقام قضائی اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی 87 واحد صنفی متخلف را پلمپ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا به برگزاری 20 مرحله کارگاه آموزشی توسط کارشناسان پلیس برای تنویر افکار عمومی و پیشگیری از جرم تاکید کرد و بیان داشت: بیش از 3 هزار و 120 نفر در 9 ماه گذشته، به صورت چهره به چهره در جامعه هدف، تحت آموزش قرار گرفته‌اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیگار فرمانده انتظامی شهرستان قاچاق مواد مخدر موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از استان‌های جنوبی به سمت تهران در حرکت بود مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مراجع قضائی ۶۷ هزار و ۷۵۰ قلم لوازم آرایشی و ۳۳۶ قلم بلوریجات خارجی قاچاق از این خودرو کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است، گفت: دراین‌خصوص راننده کامیون دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

کد خبر 6085620

دیگر خبرها

  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه 
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران