Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@21:58:06 GMT

مدارس همدان در نوبت بعداز ظهر یکشنبه تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۱۳۳۷

مدارس همدان در نوبت بعداز ظهر یکشنبه تعطیل شد

محمد سهرابی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به تداوم برودت هوا، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در نواحی 1 و 2 همدان، در نوبت بعد از ظهر روز یکشنبه 30 دی تعطیل است.
رییس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش همدان یادآوری کرد: به منظور پیشگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان برخی از مقاطع تحصیلی در نوبت صبح روز یکشنبه نیز تعطیل اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سهرابی از شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان خواست برای اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی مدارس به سامانه تلفن گویای 38888 تماس برقرار کنند.
به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان دمای هوای همدان صبح یکشنبه به 11 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.
نزدیک به 287 هزار دانش آموز در بیش از 2 هزار و 500 مدرسه در همدان تحصیل می کنند.
9904/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آموزش و پرورش تعطیلی مدارس دانش آموز دانش آموزان مدرسه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر نابودی گیاهان دارویی و خوراکی با برداشت بی رویه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، شواهد تاریخی گویای این است که استان همدان از گذشته‌های دور یکی از قطب‌های توسعه و کشت گیاهان دارویی و صادارت آن به دیگر نقاط ایران بوده است.

برخی از این گیاهان علاوه بر اینکه مصرف خوراکی دارند از آنان به عنوان دارو هم استفاده می‌شود.

موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان با بیان اینکه بیشترین گیاهان دارویی که در استان همدان یافت می‌شود شامل خارشتر، سیر، پونه، آذربه و بومادران است گفت: ضروریست در حفظ و نگهداری این گنجینه‌ها بیش از پیش تلاش کرد.

محمدی رئیس اداره نظارت بر حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست استان همدان نیز با اشاره به اینکه هم اکنون برخی از این گونه‌های گیاهی در خطر انقراض قرار دارند افزود: چرای بیش از حد دام و همچنین ریشه کنی گیاه از جمله مواردی است که باعث آسیب گیاهان و مراتع می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرصت ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان به اتمام رسید
  • وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام است/ افزایش نسبی دمای هوا از یکشنبه
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه‌ای دارد؟
  • خطر نابودی گیاهان دارویی و خوراکی با برداشت بی رویه
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • مدارس نوبت صبح زاهدان امروز تعطیل است