Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از اختلافاتی که در پی گرفتن میزبانی جام جهانی از ایران، بین هیئت خراسان رضوی و فدراسیون کشتی ایجاد شد، روز گذشته جلسه‌ای در محل فدراسیون برگزار شد. ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در این جلسه که حمید بنی‌تمیم سرپرست فدراسیون کشتی، علیرضا رضایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید، فتاحی مدیرکل ورزش و مسعود ریاضی رئیس هیئت کشتی استان خراسان رضوی حضور داشتند در مورد مسائل روز کشتی و مسابقاتی که مشهدی‌ها می توانند میزبانش باشند بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نمایندگان استان خراسان رضوی از بنی‌تمیم خواستند که همچنان پیگیر موضوع میزبانی مشهد از جام جهانی کشتی آزاد باشند که فدراسیون کشتی نیز این موضوع را پذیرفت.

این رقابت‌ها قرار است دهه سوم اسفند ماه با حضور ٨ تیم برتر دنیا برگزار شود که ایران نیز از قبل متقاضی میزبانی از این مسابقات بود که در جلسه اخیر کمیسیون فنی اتحادیه جهانی عنوان شد جام جهانی آزاد در روسیه برگزار شود.

اعلام آمادگی 5 کشور برای حضور در کشتی آزاد جام تختی

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در این دیدار گفت: ورزش استان در بخشی از حوزه‌ها دچار مشکلات و چالش‌هایی است که راه حل برون‌رفت از آنها در درون این مجموعه‌های ورزشی قرار دارد.

وی افزود: مجموعه ورزش استان به یک برنامه درازمدت ماندگار نیاز دارد و تنها اعتبار و بودجه نمی‌تواند موفقیت را تضمین کند.

استاندارخراسان رضوی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های مدیریت استان جبران عقب‌ماندگی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه ورزش است، گفت: در حوزه ورزش کمبود سرانه‌های ورزشی یکی از مشکلات است که باید جبران شود.

نظری افزود: مدیریت استان در حوزه ورزش سعی کرده به موضوع تامین زیرساخت‌ها ورود کند که در همین راستا سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد تنها نماینده خراسان رضوی در لیگ برت فوتسال است که امسال در رقابت های لیگ برتر فوتسال با کسب ۳۵ امتیاز در رده هفتم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون خراسان رضوی فراهم شده است
  • کنگره شعر توس تا نیشابور برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد
  • رقابت ساحلی بازان در ۴ رشته ورزشی در مشهد