Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سرهنگ "رضا بینقی" رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع اسکناس و تراول چک جعلی در سمنان ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی ، با انجام اقدامات فنی و تخصصی، یک جوان ۳۰ ساله که در امر توزیع اسکناس و تراول چک جعلی فعالیت داشت را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ بینقی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهم، دو میلیون و هفتصد هزار ریال تراول چک و اسکناس جعلی کشف شد که متهم در اظهارات اولیه خود گفت این تراول چک ها را از فردی در شهرستان کرمانشاه تهیه نموده و مابقی آن را درمخفیگاه دیگر خود در شهرستان مهدیشهر پنهان نموده که با هماهنگی مرجع قضائی در بازرس از آن مخفیگاه مقدار ۸ میلیون ریال تراول چک و اسکناس جعلی دیگر ( مجموعا ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال ) کشف و ضبط گردید.
رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد:متهمان پس ازتشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شوهر بی غیرتم می خواست مرا بفروشد / مهنوش در دادگاه اشک همه را در آورد + عکس اقدام منشوری 2 جوان در حمله به 2 دختر در ائل گولی تبریز + فیلم و عکس توطئه بی رحمانه مینا 16 ساله و ناپدری پلید برای به زندان انداختن مادر بی نوا اولین فیلم از تیراندازی وحشیانه در ورزشگاه سقز / این فوتبالیست به کما رفت + عکس طلاق یک زوج مشهدی حمام خون به راه انداخت / جنگ 20 زن و مرد با سلاح سرد و گرم + عکس گفتگو با خانواده های شهدای پلاسکو / از دخترکی که هنوز رخت سیاه بر تن دارد تا پیر شدن یک شبه یک مادر مرد تهرانی با چاقو و چکش به جان همسرش افتاد / دخترم را از دست مادرش نجات داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 3 سال زندان به خاطر سوار کردن دختر غریبه به ترک موتور مقصران مرگ کودک سه ساله در پارک جنگلی ناهارخوران مشخص شدند راز کیسه ای بزرگ یک جوان که در خیابان های خلوت آبادان پرسه می زد + عکس محله ای در تهران که هنوز بوی مرگ می دهد ! حکم قطعی 5 صراف تهرانی صادر شد / مریم انصاری چه نقشی در پرونده دارد؟ + عکس چهره باز این ویروس از گرجستان وارد ایران شد + علائم بیماری جزئیات همسرکشی دلال دلار بعد از پایین آمدن قیمت ارز + در تهران رخ داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس اخبار حوادث پلیس آگاهی چک رئیس پلیس توزیع کننده اسکناس عکس فیلم زن مادر مشهد صبح زندگی جوان تصادف مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ حسین عبدی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مأموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کرده اند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضائی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی.وی.آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

سرهنگ عبدی از شهروندان خواست تا از نگهداری بیش از نیاز وجه نقد و طلا در منزل و استفاده نامتعارف زیورآلات در ظواهر بدن برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی خودداری کنند و هر گونه تردد و رفتار‌های مشکوک افراد ناشناس را سریع به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور
  • دستگیری قاتل فراری در شوش