Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل الله همایی راد صبح یکشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان بیان داشت: جنوب استان کرمان تحت تاثیر جریان ورود مواد مخدر از مرزهای شرقی و جنوب سیستان و بلوچستان است ضمن اینکه با اقداماتی که در مرز صورت گرفته شاهد ورود مواد از سمت هرمزگان هستیم.

وی افزود: محموله‌هایی که از سمت هرمزگان در این استان کشف شده بسیار سنگین است و این نشان دهنده این است که مرزهای دریایی در معرض ورود مواد مخدر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان گفت: بیشترین خلاهای ما در نقاطی است که فصل مشترک استان ها است هرچند هرچه به سمت مرزها می رویم تعداد نیروها کمتر می‌شود زیرا تمرکز نیرو از مرکز استان آغاز می شود به همین دلیل ساختار نیروها و قرارگاه‌ها تشکیل شده تا این خلأ را پوشش دهند.

وی یادآور شد: بعضی نقاط باید بازنگری شود چون جریان مواد مخدر جریان سیال و در حال تغییر مسیر است ستاد مبارزه با مواد مخدر باید در محدوده بین نیکشهر، بشاگرد و رودبارجنوب برای احداث پاسگاه و استقرار نیروهای و یگان‌های تکاوری تصمیم‌گیری کنند.

کد خبر 4518100

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان خلیل همایی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر

رئیس پلیس پیشگیری مازندران از افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در فروردین ماه خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه استان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین سال جاری موفق به  دستگیری 297 خرده فروش مواد مخدر شدند.

وی با اشاره به افزایش 21 درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر افزود: در این مدت با تلاش همکاران در کلانتری و پاسگاه‌ها بیش از 27کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح مازندران از این افراد کشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون شاهد افزایش 38درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، از شهروندان خواست در راستای ارتقای امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • مذاکرات ایران و کویت برای تضمین امنیت مرزهای دریایی
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد