Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، هزارن نفر از مردم استرالیا در شهر‌های بزرگ این کشور امروز (یکشنبه) به خیابان‌ها آمدند تا اعتراض خود را نسبت به ناامنی شهر‌های آن برای زنان نشان دهند. در این تظاهرات که تنها در سیدنی حدود سه هزار نفر تجمع کرده بودند شعار «خیابان‌های امن برای زنان در شهر‌های استرالیا» سر داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته، یک دانشجوی دختر ۲۱ ساله در شهر ملبورن، دومین شهر بزرگ استرالیا، هنگام بازگشت به خانه به قتل رسید. یک مرد ۲۰ ساله به قتل او متهم شده است. در ماه ژوئن سال گذشته میلادی نیز یک دختر ۲۲ ساله دیگر در ملبورن کشته شد. این اتفاقات خشم مردم علیه خشونت‌ها را برانگیخته است.

در تظاهرات امروز سیدنی، مردم پلاکارد‌هایی برای یادبود و احترام به قربانیان خشونت در دست گرفته بودند. تلویزیون استرالیا تصویر زنی که پلاکاردی در دست داشت و بر روی آن نوشته شده بود «به یاد همه کسانی که در سکوت رنج بردند» و «من می‌خواهم از پارک در تاریکی عبور کنم» را نشان داد.

همچنین یکی از مردان شرکت‌کننده در تظاهرات در شهر کانبرا، پایتخت این کشور گفت: «نمی‌خواهم دخترم در دنیایی بزرگ شود که در آن احساس امنیت نمی‌کند یا نمی‌تواند فرصت‌هایی را که می‌خواهد دنبال کند. من به خاطر پسرم نیز راهپیمایی می‌کنم؛ زیرا نمی‌خواهم او در دنیایی بزرگ شود که مردانگی سمی قابل قبول است».

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تظاهرات آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، گفت: راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات غرورآفرین سپاه علیه مواضع اسرائیل جمعه ۳۱ فروردین‌ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: به منظور حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه و نیز دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران مقتدر اسلامی به ویژه سپاه عظیم القدر و پاسخ دندان شکن به تجاوز رژیم کودک‌کش صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، راهپیمایی و تظاهرات سراسری پس از اقامه نمازجمعه 31 فروردین‌ماه همزمان و همگام با سایر هموطنان در اقصی نقاط کشور، در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از عموم مردم فهیم و غیور استان کرمانشاه دعوت می‌شود در این راهپیمایی و تظاهرات دشمن شکن حضوری باشکوه و حماسی داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسالامی استان کرمانشاه، گفت: این مراسم در کرمانشاه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مسجد جامع تا میدان آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تظاهرات ادامه دار اردنی‌ها در حمایت از فلسطین + فیلم
  • تظاهرات حمایتی از عملیات موشکی علیه اسرائیل
  • تظاهرات گسترده مردم یمن در شهر صعده در حمایت از فلسطین
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت
  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • تظاهرات مردم فنلاند در حمایت از غزه+ فیلم
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه
  • کارکنان گوگل به همکاری شرکتشان با رژیم صهیونیستی اعتراض کردند