Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@01:33:31 GMT

واردات چه میوه‌هایی به کشور ممنوع نیست؟

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۴۱۶۷۲

پول‌نیوز - معاون امور باغبانی جهاد کشاورزی گفت: واردات همه میوه‌ها بجز چهار نوع نارگیل، آناناس، موز و انبه به کشور ممنوع است.

طهماسبی در بازدید باغات میوه های گرمسیری بخش زرآباد شهرستان کنارک افزود:‌ این چهار نوع میوه هم در صورت پرداخت تعرفه و رعایت شایط قرنطینه ای در مرزها، قابلیت واردات دارند‌.

وی از کشاورزان خواست با اجرای سیستم های آبیاری نوین، مصرف آب را کاهش و راندمان تولید را افزایش دهند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانژاد نماینده مردم حوزه چابهار در مجلس ‌نیز در حاشیه این بازدید خواستار تسریع در روند واگذاری زمین‌های تعیین شده به کشاورزان شد و گفت: به دلیل کند بودن شرایط واگذاری زمین،‌۷۰۰ حلقه چاه در بخش زرآباد بلاتکلیف مانده ‌و از سال گذشته تا سهمیه سوخت این چاه‌ها قطع شده است‌.

مجتبی پیری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان نیز گفت: ‌بمنظور تسریع در روند تعیین و تکلیف چاههای کشاورزی فاقد پروانه، کارگروهی در استان تشکیل شده است‌.

سعید محمد اولیایی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنارک هم در این بازدید میزان باغات این شهرستان را سه و ۸۶۰ هکتار با تولید۸۰ هزار تن میوه های گرمسیری بیان کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: واردات میوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی اظهار کرد: در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین ۱۱ هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین در قالب ۵ پلاک روز سه شنبه در کمیسیون جهاد کشاورزی رفع تداخل شد.

وی افزود: در این کمیسیون پلاک‌های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

رئیس جهاد کشاورزی قزوین تاکید کرد: از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

کد خبر 6086505

دیگر خبرها

  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • ضوابط تامین ارز از محل واردات در مقابل صادرات اعلام شد
  • ضوابط تامین ارز از محل «واردات در مقابل صادرات» اعلام شد
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد