Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه توانمندی های تالاسمی های مازندران در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ساری، مرکز دیار علویان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، نمایشگاه توانمندی های تالاسمی های مازندران از (30-27دی) در ساری، مرکز دیار علویان گشایش یافت.

 

ساعت بازدید از نمایشگاه، 19-9 اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علاقه مندان می توانند جهت مشاهده توانمندی های تالاسمی های مازندران به میدان امام خمینی (رحمت الله علیه) ساری، سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مراجعه کنند.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان جنوب کرمان انقلاب اسلامی طرح هر مسجد یک خبرنگار خبرگزاری شبستان تشییع ارتش تالاسمی نمایشگاه توانمندی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار در پی قهرمانی بازیکنان تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد جمهوری اسلامی ایران به ویژه مدال آوران مازندرانی پیام تبریکی صادر کرد، در متن این پیام آمده است: پیروزی افتخارآفرین کشتی گیران رشته‌های فرهنگی و آزاد تیم ملی کشتی به ویژه افتخار آفرینی دلیرمردان و جوانان دیار پهلوانان و کشتی دوست، برگ زرین دیگری بر افتخارات و پیروزهای مکرر این دیار را رقم زد و قلب همه ملت به ویژه دیار کشتی دوست و کشتی پرور استان مازندران را شاد کرد.

سازمان تبلیغات اسلامی مازندران به همراه مجموعه‌های مردمی وابسته از جمله شورای هیئات مذهبی، اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی، مجمع مؤسسات فرهنگی و تبلیغی، نهضت پیشرفت بانوان و کانون مداحان و شاعران آئینی استان، ضمن خداقوت به درخشش پهلوانان و دلاورمردان کشتی مازنی این پیروزی‌ها را به همه ی ملت سرافراز ایران اسلامی به ویژه سرزمین قهرمانان و پهلوانان علوی تبریک عرض می‌کند.

کد خبر 6081810

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • تشکیل زنجیره مردمی دیار علویان فردا در سواحل مازندران
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران