Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، دبیر ستاد دهه فجر و مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر کوهبنان، 29 دی‌ماه در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
در این جلسه حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان ضمن تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم، گفت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در پرتو الطاف بیکران حضرت زهرا(س) به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر نصب پرچم جمهوری اسلامی و پرچم مشکی مزین به نام حضرت زهرا(س) در میادین شهر توسط شهرداری و سر در ادارات تأکید کرد.
حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به برگزاری جشن‌های 40 سالگی انقلاب اسلامی، نورافشانی و طنین گلبانگ الله‌اکبر در شب 22 بهمن، افزود: با توجه به تقارن دهه فجر و ایام فاطمیه باید شأن این ایام حفظ شود.
وی با اشاره به شعار دهه فجر امسال «افتخار به گذشته و امید به آینده»، اظهار کرد: زنگ انقلاب در روز 13 بهمن با حضور اعضای ستاد دهه فجر در مدارس شهرستان طنین‌انداز خواهد شد.
امام جمعه کوهبنان بیان کرد: مراسم یوم‌الله 22 بهمن با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، دانش‌آموزان و دانشجویان، خانواده‌های معزز شهیدان، جانبازان و ایثارگران و مردم ولایت‌مدار کوهبنان از چهار راه حضرت امام(ره) شروع و در نهایت مراسم تجمع باشکوه مردمی در باشگاه بزرگ تختی شهرستان برگزار خواهد شد و بار دیگر شاهد طنین فریادهای الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا و... خواهیم بود.
در ادامه حجت‌الاسلام رضا قاسمی، دبیر ستاد دهه فجر کوهبنان گفت: تاکنون 274 برنامه در مرکز شهرستان در دهه فجر نهایی شده که گفتمان انقلاب اسلامی توسط سپاه پاسداران، برگزاری نمایشگاه فرهنگی خیمه‌های انقلاب در امامزاده سلیمان شاه، برگزاری محفل انس با قرآن از جمله برنامه‌ها هستند.
وی ادامه داد: برگزاری همایش خانواده‌های شاهد، ایثارگر و جانباز، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری نمایشگاه چهل تصویر انقلاب در دانشگاه از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در دهه فجر هستند.
دبیر ستاد دهه فجر انقلاب کوهبنان بیان کرد: برگزاری همایش پیاده‌روی در پابدانا و کوهنوردی در شهر کوهبنان، اجرای مانور موتوری توسط نیروهای نظامی و انتظامی، نواختن زنگ انقلاب به همراه برگزاری جشن انقلاب در معادن، افتتاح نمایشگاه صنایع دستی بانوان از جمله برنامه‌های دهه فجر در کوهبنان هستند.
وی گفت: اکران فیلم در رابطه با انقلاب توسط سپاه پاسداران، نشست تببین گفتمان انقلاب توسط سپاه، برگزاری یادواره شهدای بخش طغرالجرد، برگزاری شب شعر و خاطره در حرم مطهر شهدای گمنام از دیگر این برنامه‌ها است.
قاسمی افزود: برگزاری محفل انس با قرآن در دهستان جور به همراه بیان گزارش خدمات پس از زلزله، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی و خوشنویسی، تجلیل از چهل پیر غلام اهل‌ بیت(ع)، برگزاری جشن انقلاب در دبیرستان الزهرا(س) کوهبنان هم در دستور کار هستند.
دبیر ستاد دهه فجر کوهبنان اظهار کرد: نواختن زنگ انقلاب در مدارس، رونمایی از سند دستاوردهای انقلاب در حوزه اشتغال، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها و... نیز از دیگر برنامه‌هایی هستند که در ایام‌الله دهه فجر در کوهبنان اجرایی خواهند شد.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ویژه برنامه 40 سالگی انقلاب کوهبنان ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۴۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا حاجتی ظهر دوشنبه در اولین نشست بزرگداشت دهه کرامت گیلان این دهه را فرصت مناسبی برای بازیابی جایگاه واقعی و کرامت حقیقی زنان به ویژه دختران با تمسک از الگوپذیری دینی دانست و اظهار کرد: اگر جایگاه زن و مرد در جامعه بر اساس مبانی اسلامی بازتعریف شود و زنان به نقش واقعی خود و جایگاه حقیقی خویش واقف شوند بسیاری از مشکلات امروز جامعه حل خواهد شد.

وی تقویت جریانات مردمی و تلاش حداکثری در راستای نقش‌آفرینی بیش از پیش تشکل‌های مردمی را مهمترین اصل ستاد بزرگداشت دهه کرامت اعلام کرد و گفت: حضور حداکثری مردم و به کارگیری مشارکت مردمی از شاخص‌های مهم ارزیابی است و زمانی موفق خواهیم بود که شبکه‌های مردمی پای کار باشند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با تاکید بر لزوم آشنایی بیش از پیش همه اقشار جامعه به ویژه بانوان و دختران با سیره حضرت معصومه (س) از طریق اجرای برنامه‌های ترویجی، تبلیغی و تبیینی افزود: برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت با محوریت مساجد و به منظور اشاعه ارزش‌های معنوی و مذهبی، بسط گفتمان فرهنگ رضوی و ائمه معصومین (ع) و بازخوانی سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) اجرا شود.

وی خواستار بهره گیری از ظرفیت مدارس در اجرای برنامه‌های مفرح و افزایش شور و نشاط درون جامعه شد و بیان کرد: جشن‌های عمومی در بوستان‌های شهری و جشن‌های خانگی مبتنی بر شاخصه‌های شادی و نشاط مومنانه برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با تصریح اینکه باید پیوست مسجد را در همه برنامه‌ها لحاظ کنیم اذعان کرد: خدمات اجتماعی باید با پیوست دهه کرامت در حوزه‌های مختلف و با عنوان «خدمات کریمانه» اجرا شود.

وی با بیان اینکه مساجد محل و پایگاه ارتباط دائمی با مردم است، اضافه کرد: به گونه‌ای عمل کنیم که همه پای کار باشند و مساجد و بقاع متبرکه محور و محل برگزاری برنامه‌ها و سکوی خدمت سازمان‌ها و نهادها باشد.

دبیر ستاد اجرایی بزرگداشت دهه کرامت گیلان افزایش مشارکت کانون‌های مردمی را در بزرگداشت دهه کرامت خواستار شد و بیان کرد: از ظرفیت مراکز علمی، فرهنگی در هم‌افزایی گروه‌های مردمی و زمینه سازی برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این دهه و پویایی و اثربخشی افزون‌تر فعالیت‌های ستاد برگزاری دهه کرامت استفاده شود.
وی در ادامه خواستار توجه مضاعف به مفاهیم ارزشمندی همچون مسئولیت اجتماعی، زیست عفیفانه، ظلم ستیزی، خدمت کریمانه، همدلی و مهربانی، صله ارحام، مهر و عطوفت خواهر و برادر در بزرگداشت دهه کرامت شد.

حجت الاسلام حاجتی در پایان تاکید کرد: محور مقاومت به ویژه مردم مظلوم غزه و فلسطین اشغالی در دستور کار دستگاه‌های عضو در ستاد دهه کرامت در تمامی سطوح قرار گیرد.

کد خبر 6085521

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • ویژه‌برنامه‌های رادیو برای ۸۴ سالگی
  • دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است
  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی